Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 3573 ggr
Afturelding
9/28/15, 9:03 AM

Vad gör du oftast?

Fantasy är ett stort begrepp som förekommer i många medier, så jag tänkte göra en liten undersökning på vad som är vanligast här på sajten.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
Afturelding
9/28/15, 9:08 AM
#1

För mig är det ganska jämt mellan att läsa (både böcker och andra medium), titta på serier och spela spel. Det som tar mest tid är förmodligen spelandet (jag spelar många långa RPGs), men ska man räkna antalet gånger är det nog rätt jämt!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Valkyrija
9/28/15, 11:29 AM
#2

Jag valde en kombination då jag spelar mycket datorspel och ser på filmer 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

neadolly
10/4/15, 2:04 PM
#3

med dålig koncentration så läser jag ganska sällan men kollar en hel del på både filmer och serier :)

You can always paint the roses red.

jiithra
10/7/15, 8:13 AM
#4

Läser mycket, gärna och fort ;)
Sysslar även med Fantasy-lajv endel ^^

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

[Silverräv69]
10/16/15, 12:00 PM
#5

Böcker, film, serier, spel..man kan inte få nog. =)

Dankoso
11/9/15, 2:23 PM
#6

Ser oftast på film men läser böcker lite då och då. Skulle dock vilja läsa böcker oftare men har problem med att hitta intressanta böcker jag känner för att ge en chans och jag känner att utbudet av fantasyböcker är så pass stort att det är nästintill omöjligt att veta vad man bör läsa och inte läsa.

Böcker är ju inte som film och serier där det finns filmdatabaser som exempelvis Imdb där man kolla betyg och ratea.

Annons:
Afturelding
11/9/15, 3:04 PM
#7

#6 Jodå, visst finns det! Pova Goodreads.com 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Flöffo
11/9/15, 4:25 PM
#8

#6 Jag brukar kolla på Goodreads och på olika booktubers på YouTube (t.ex polandbananasbooks). Jag har hittat många jättebra böcker på det sättet och har under detta året läst mer än vad jag gjort tidigare på hela mitt liv :)

//Flöffo

Victorica
12/17/15, 10:44 PM
#9

Jag brukar oftast fantisera kring mina egna världar och karaktärer eller skriva om dem. Annars är det tv-spel och böcker det oftast handlar om🙂

Veronica

Candy Blue
1/21/16, 2:31 PM
#10

Böcker och filmer/ serier :)

TheGuardian
2/6/17, 12:20 AM
#11

Böcker, serier, film och spel.

(I ingen särskild ordning)

P.O
4/1/20, 10:10 PM
#12

Målar Coloring App och målarböcker för vuxna, annars läsa mystiska saker, film!

Upp till toppen
Annons: