Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 2116 ggr
Frida
2012-02-23 10:52

Sommarkurser 2012

Ja då var det även dags att söka högskole-/universitetskurser för sommarperioden. För den som törstar efter fantasyrelaterade högskolepoäng kanske några av nedanstående kurser kan vara av intresse? Alla kurserna ges på distans så du måste ha tillgång till en dator.

Ansöker gör du på antagningens hemsida, ansökan stänger 15 mars.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
AnnaMoonshadow
2012-02-23 22:13
#1

fantasylitteraturen har jag redan läst. Men ack om jag hade kunnat läsa fler sommarkurser! hade så gärna ha lästa vampyrfiktion och disney! men jag måste se till att behålla mitt bidrag från CSN under hela min "riktiga" studietid…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

MissInAction
2012-02-26 17:14
#2

Den där kursen om Harry Potter och hans världar, den har ju funnits ett tag nu. Är det någon här som har gått den? Litteraturlistan är ju lååång med tanke på att kursen är nio veckor 50% Förvånad Hur pass krävande är själva läsningen egentligen? Jag jobbar fortfarande när kursen börjar, nämligen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Shanea
2012-02-29 16:36
#3

Redan innan jag sett denna tråden hade jag tankar på att läsa kursen i fantasylitteratur faktiskt :)

Annamoonshadow: om du redan läst den, tyckte du den var givande/intressant?

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


AnnaMoonshadow
2012-03-06 15:02
#4

#3 njo, den var okej. Tyvärr så kändes den rätt basic så en hel del kunna man sedan innan. Fast det var några år sedan så kursen kan ha ändrats en del ^^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Frida
2012-03-06 15:32
#5

Jag läste också fantasykursen för några år sedan och det var ändå rätt ok. En hel del spännande litteratur om bakgrunden till fantasy och sånt. Men jag vet att de förra året gjorde än ändring på Harry Potter kursen för att den skulle ge lite mer tyngd så det kan hända att de har ändrat de övriga litteraturkurserna med.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Upp till toppen
Annons: