Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 3635 ggr
Frida
1/23/12, 10:41 AM

Sagan om ringen har blivit bok också

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk så tokigt det kan bli ibland…

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Wand
1/23/12, 10:43 AM
#1

Hahahahahaha nejmen……….

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

jagga-ewe
1/23/12, 10:48 AM
#2

Va det första april? Annars kan man önska att VK hade haft kvar sina korrekturläsare innan de släppte genom sidorna till tryckeriet.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Wand
1/23/12, 10:50 AM
#3

Vill också gärna veta om det verkligen är seriöst, hahaha. Förvånad Vill även be om tillåtelse att låna bilden till min sajt. ^_^

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Frida
1/23/12, 11:16 AM
#4

Denna "artikel" är gammal och skrevs inte "på riktigt". Den har dessutom avsiktligt kapats (ni ser nog även hur texten dessutom täckts i nederkant) för att man inte ska kunna läsa resten och inse ironin i det hela. Jag har inte hittat hela texten men här kan ni läsa om bakgrunden: Aftonbladet 2003-10-08.

Men lite roligt var det ändå. Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Wand
1/23/12, 11:37 AM
#5

#4 Hahahaha! Anade det, finns ju en del sådana som är skapade för ironi. Men det är himla roligt ändå. Lånar bilden. Cool

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Thiah]
1/25/12, 10:47 PM
#6

Den var rolig ändå Glad

Annons:
RedPoison
1/26/12, 10:45 PM
#7

Jag går i skolan nu med en tjej som jobbat på vk som berättade om detdär. Tydligen var det en väldig uppståndelse på nätet kring den. Erika var inte skribent till texten utan redaktör för sidan. Men det var erika som fick ta smällen när fansen rasade. Den blev även översatt så att folk från hela världen skickade mail och ringde till henne och var jätte arga. Hon fick lov att flytta och byta nummer.

Så kan det gå när taxt tas ur sitt sammanhang.

Upp till toppen
Annons: