Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2142 ggr
Frida
2012-01-02 10:03

God fortsättning

Jag vill önska er alla ett gott nytt år och god fortsättning. Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton men fina fyrverkerier och god mat.

Efter en intensiv vecka med förberedelser inför nyår har jag nu fått vilat upp mig och är (nästan) tillbaka i de vanliga rutinerna igen. Så nu finns det förhoppnignsvis tid för mig att hinna med alla de där böckerna jag påbörjat och att kolla igenom min BluRay-box med Harry Potter.

Vad ser ni mest fram emot för genren fantasy under 2012? Har ni några önskningar om vad vi ska göra/genomföra här på Fantasy iFokus under det kommande året?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
MissInAction
2012-01-02 22:27
#1

God fortsättning! Glad Nya möjligheter…

Hade en liten dipp på nyårsaftonskvällen och kände att jag bara ville gå och lägga mig men jag hade det bra, åt gudomligt god mat, hade sällskap av min sambo… lugnt och fint, och så förstås Grevinnan och betjänten Glad

Jag ser verkligen fram emot The Hobbit i December! Det är drygt 11 månader kvar så det är låååång tid att längta och spekulera och bygga upp förväntningar. Tanken är att jag ska läsa om boken också under året, så att jag har den färsk i minnet. Risken är ju då också lite större att jag stör mig på saker som avviker i filmen Flört

Angående din sista frågeställning så ber jag att få återkomma för just nu kommer jag inte på någonting! Hoppas på fortsatta diskussioner och tips, såklart.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Thiah]
2012-01-07 11:29
#2

God fortsättning till er alla!

Jag och sambon har legat magsjuka under största delen av nyårshelgen + firat min pappas 65 års dag.

Men jag SKA se The Hobbit, längtar, längtar, längtar!

AnnaMoonshadow
2012-01-08 22:41
#3

God fortsättning!

Instämmer i det #2 sa angåend Hobbit, ser för övrigt fram emot alla andra fantastiska filmer som kommer i år. Kommer bli en väldig massa biobesök.

när det gäller fantasyifokus så skulle jag därför önska en lite presentation av vilka filmer inom genren som kommer i år, med premiärdatum m.m.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: