Annons:
Etikett11-spel
Läst 3495 ggr
Shanea
2011-11-14 18:19

Skyrim

Såg på TV att nya Elder Scrolls spelet Skyrim har släppts nu! Någon som har hunnit spela det? Jag skulle vilja springa iväg till Game och köpa det nu på direkten, men har varken pengar eller tid nog för det just nu, så får vänta lite. Skulle dock gärna höra om det är någon som spelat och vad de tycker i så fall?

Om ni inte sett den, har ni även en trailer här :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Annons:
Aribigga
2011-11-15 06:30
#1

Jag köpte det till min kille och han har konstantspelat det sen i fredag ;) Jag tolkar det som ett gott tecken, jag ska testa sen när han har tröttnat.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Frida
2011-11-15 09:26
#2

Här hemma är det nästan det enda som har spelats, dock min man och inte jag. Har stått och kikat lite över axeln och jisses vilken grafik, underbart vackert! Har hört lite saker om keybinds osv och tydligen är det något med spellsen som är lite ologiskt. Men det har inte hindrat någon av de jag känner som har spelat. Har en vän som var uppe i 28 speltimmar när det knappt hade gått två dygn. Maken är väl nästan uppe i den tiden han med. Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Geru
2011-11-20 17:16
#3

Mwahhahahaha… Jag har spelat det massor. Det är sjukt bra! Och ja, keybindingsarna är muppade ibland. Och så önskar jag att det fanns något man kan lägga på te.x. 1-2-3 och så vidare. Men det är ju iof gjort för konsol så…

Sjukt bra spel:D

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[oskuldast]
2011-11-23 01:14
#4

Grymt roligt spel!

mieeow
2011-11-23 13:22
#5

Jag vill verkligen köpa det, men eftersom jag har mac så måste jag köpa windows isf… har testat att köra med parallel desktop, men min dator har för lite minne för ett annat spel, så skyrim kommer definitivt inte fungera :/

Verkar vara ett helt underbart spel!

[Thiah]
2011-11-23 20:23
#6

Sambon som spelar här hemma. Jag är nog sugen på att pröva för det är otroligt vackert. Vi har en 40 tums teve som vi spelar på (ps3) och det blir så läckert!

Annons:
mieeow
2011-11-23 20:34
#7

#6 åh, gud vad häftigt det måste vara!! :)

[Thiah]
2011-11-23 20:37
#8

#7 Det är otroligt häfigt! Grafiken är underbar och det är kul att titta på när sambon spelar. Satt hela förra helgen och tittade på.Skrattande

Shanea
2011-11-23 22:22
#9

Det verkar verkligen "suga in" alla som börjar spela, vilket är precis som det ska ;-) Just därför vågar jag dock inte börja spela det än, med så galet mycket i skolan… Men tror det blir att önska sig i julklapp ^^

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Geru
2011-11-23 23:36
#10

#9 Haha.. Jo, annars så "Jag ska plugga" och 15 timmar skyrim senare "Fan."

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Itchy
2012-04-14 02:31
#11

jag tyckte för 2 mån sen att jag skulle testa skyrim & se "what all of the fuss was about"

och knappt en timme senare så var jag fast……och har spelat i stort sett varje dag sen dess, det är ett otroligt beroendeframkallande spel, och både jag och mina 2 bröder är totala skyrim geeks XD

You can't spell Bitchy without Itchy

[Thiah]
2012-04-14 08:25
#12

#10 haha. Jag känner så hemskt väl igen det där. Det är tur att jag blev klar med skolan i december Skrattande

Upp till toppen
Annons: