Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 2736 ggr
Frida
10/20/11, 12:45 PM

Fantasyfantastens drömjobb?

SF-bokhandeln i Stockholm söker nu extrapersonal. Följande text är tagen från deras senaste uppdatering på Facebook:

"Vill du jobba extra och bor i STOCKHOLMSOMRÅDET? VI SÖKER EXTRAPERSONAL OCH SJUKVIKARIER INFÖR HÖSTEN och JULHELGEN! VI HAR ÄVEN EN LEDIG PRAKTIKPLATS PÅ VÅR E-HANDELSAVDELNING Vi söker dig som är intresserad av vårt sortiment och tycker att det är kul att jobba nära likasinnade. Eftersom vi hanterar stora mängder böcker är det bra om du orkar bära tungt och klara av repetitiva arbetsuppgifter. Mejla din ansökan till ann@sfbok.se senast den 28 oktober. Har du frågor om praktikplatsen mejla linda@sfbok.se

OBS Detta gäller enbart vår butik i Stockholm!"

I en kommentar till uppdateringen skriver de även att det är 18års åldersgräns som gäller.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Sehvrin
10/20/11, 12:48 PM
#1

Jag hade lätt sökt det jobbet om jag hade bott i Stockholm. Detta trots att jag egentligen bara söker biolog- och ekologjobb. Men att jobba med så mycket böcker i en så härlig atmosfär som sf-bokhandeln har vore ju lite av en dröm…

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Frida
10/20/11, 12:53 PM
#2

Ja, hade det varit i Göteborg hade jag inte tvekat en sekund trots att jag kanske egentligen inte har tid. Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Skogselva
10/20/11, 6:53 PM
#3

Haha precis vad jag tänkte när jag läste rubriken "oj, söker sf-bokhandeln personal?" men får hålla med Frida, hade det varit i Göteborg hade jag inte tvekat…

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[Thiah]
10/20/11, 8:21 PM
#4

_Hade det varit i helsingfors så absolut… Hade det funnits ensvensk  SF affär i helsingfors hade jag typ bott där.Tungan ute

Upp till toppen
Annons: