Annons:
Etikett05-köp-sälj-byt
Läst 1912 ggr
LindaBlue
2011-07-20 12:27

Ravenloft

Hej alla! Jag har till min förskräckelse kommit på att det finns en massa fler Ravenloft- noveller än de jag har, och nu undrar jag om någon kan komma på ett bra ställe att hitta dessa på, eller t om har några att sälja? Jag har letat på de vanliga ställena, sf- bok, Tradera, blocket, Bokbörsen. Ebay har jag hittat ett par på ,men de flesta skickar bara inom USA. Finns det några bra fantasy- secondhand sidor måntro..?

Annons:
Skogselva
2011-07-28 16:21
#1

Amazon brukar skicka över allt, men du får väl läsa säljarnas villkor, eftersom de ju säljs begagnat även här. Har aldrig hört talas om Ravenloft innan, så hoppas jag hittade rätt här. (Amazon.com)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: