Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 1525 ggr
Frida
6/5/11, 6:48 PM

X-men: First Class

I fredags hade den nya X-men filmen premiär. Är det någon som har sett den redan? Vad tyckte ni? Har hört från många håll att den ska vara högt över förväntan.

Jag ville gå på premiären men blev nedröstad (det var bara jag som ville se den) så nu kommer det inte av att se den fören om nästan två veckor.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Endroppeihavet
6/5/11, 9:28 PM
#1

Gick och såg den på premiären, blev glatt överaskad! Känns bra att det kommer en tvåa och trea.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Frida
6/17/11, 9:04 AM
#2

Jag kunde inte vänta utan förra veckan gick jag och såg den själv. Jag blev också positivt överraskad, det var lite krystat i vissa situationer (speciellt i början) men helt klart en bra film. Jag som inte läst serien utan bara sett de andra filmerna tyckte det var väldigt trevligt att få veta hur det hela började också. Kul att det kommer två filmer till!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

fiffiluren
6/19/11, 6:41 PM
#3

Jag äääälskade den! Den var jättebra! Skrattande

Desvärre blev något galet när vi såg den på bio så vi fick se den utan text Obestämd Så det blev lite besvärligt när det var tyska och ryska som snackades, även om man nu kunde gissa sig till vad som sas.

Är helt tokig i X-men, iallafall i de nya filmerna, men å andra sidan är jag ett Marvel-freak Skrattande

Upp till toppen
Annons: