Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1287 ggr
[tiiia]
2007-12-16 20:45

Sci-Fi bokhandeln i Sthlm.

Varje gång jag beger mig till stockholm besöker jag sci-fi bokhandeln i gamla stan. Jag är helt frälst på den butiken :P Har ni inte redan varit där så besök den, det finns verkligen allt där. Inte bara Sci-fi utan Fantasy, manga och massor annat :P

Så har du varit där? 

 http://www.sfbok.se/

Annons:
Sehvrin
2007-12-16 21:33
#1

Så ofta jag har tillfälle (inte så ofta). Har även varit i derass butik i Göteborg.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Frida
2007-12-16 23:04
#2

Har varit i SFbokhandeln i Sthlm en eller två gånger. Annars är jag en flitig gäst i butiken här hemme i Göteborg. Men den i Sthlm är större om de inte har gjort om den helt sedan ajg var där, vilket var några år sedan. Någon som har varit inne i nya butiken i Malmö?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[tiiia]
2007-12-17 11:44
#3

Jag har bara varit i den i sthlm. ja o så har man ju varit inne på hemsidan ett par gånger :P

leja
2007-12-17 11:51
#4

Har varit kund där i många år, men vi har här i Uppsala The English Bookshop, som är bra på engelsk fantasy. Men i övrigt är SF bokhandel utmärkt, de har även hemsida och sänder ut sin katalog till den som så önskar(för er som inte har nära dit).

http://www.sfbok.se/

GOD JUL

Vad ska man ha som signatur tro?

EmmaG
2007-12-17 12:02
#5

Hade vart väldigt kul att uppsöka nångång..Men jag ju aldrig i sthlm så.
Hur är den i GBG? Där är man ju iaf ett par gånger om året. Fast jag rör mig aldrig utanför området kring Nordstan/Brunnsparken, för jag hittar inte ^^

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Frida
2007-12-18 17:33
#6

Den i GBG är rätt så bra, i alla fall tillräckligt för alltid gå in där en sväng så fort man är i stan och handlar.

Är det ingen som varit i nya butiken i Malmö?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Upp till toppen
Annons: