Annons:
Etikett07-lekar-tävlingar
Läst 2712 ggr
EmmaG
2008-08-18 20:48

Tävlingar?

Tycker du vi ska ha nån form av tävling här på Fif med ett pris? Har du nån kul idé kasnke?
Eller är tävlingar bara skittråkigt & onödigt?

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Annons:
denstore
2008-08-18 23:32
#1

Självklart, men någon ska ju anordna, och sånt också. Sånt är ju besvärligt….Tungan ute

Frida
2008-08-19 00:41
#2

Jag har en massa fantasybok-dubletter här hemma, kanske något som jag kan rota fram som pris ^^ Men då ska deltagarna få svettas lite, skriva novell eller så.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

denstore
2008-08-19 00:48
#3

Skriva novell? Det är ju tortyr! Jag anmäler FiF till Haag eller något…Flört

EmmaG
2008-08-19 01:56
#4

Jag har ett fint litet pris jag köpte just i åtanke för en Fiftävling när jag va på Öland. Men vill ju ha en rolig tävling & bra respons då förstås..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Frida
2008-08-19 22:54
#5

#3 Va lite gärna det jag hade i åtanke Oskyldig

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Sehvrin
2008-08-20 11:43
#6

Tävlingar är rätt kul (om man någon gång tog och deltog ^^')

Jag har inget emot novellskrivning, så länge man får god tid på sig Oskyldig

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Migoff
2008-08-24 11:35
#7

Tävling = Jättekul! Men skulle man inte kunna ha en tävling med att skapa ett fantasydjur? Och skriva info till och rita bild?

EmmaG
2008-08-24 13:06
#8

#7 Kul ide! =)

De som svarar annat får gärna skriva i tråden =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Migoff
2008-08-27 18:26
#9

Kommer det bli någon tävling eller? Känns lite dött här just nu :/

EmmaG
2008-08-28 19:07
#10

#9 En vacker dag när solen skiner samtidigt som det är fullmåne och regnet öser ner Flört
Nä, den som lever får se helt enkelt. Jag fundelurar på saken.
Men vill man brainstorma fram tävlingsförslag är man hjärtligt välkommen!

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

EmmaG
2008-08-28 19:11
#11

Btw.. faktum är att det är högre aktivitet nu än vad det vart på evigheter.. Men jag kan inte heller starta massa trådar & skriva massa inlägg själv. Det krävs mer än en Sajtvärd för att hålla igång ett forum ;-)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Varga
2009-09-08 01:58
#12

Nu har jag inte riktigt lärt mig kolla ordentligt på datum i trådar osv, men jag skulle tycka det var otroligt kul med en tävling! Gärna i novellform då, men man kan ju alltid ha fler "grenar" som tex rita ett fantasydjur eller varför inte en framsida som skulle vara på din novell om den publicerades? :D Men som någon här ovan sa; det är rätt viktigt att ha en del tid på sig, med tanke på att de flesta har skola eller jobb att sköta…

Mitt förslag till en novelltävling är att man ha tre eller två rubriker deltagarna får välja mellan och sen skriva något till. Kanske två, så kan det vara två olika klasser. Åh, jag VET att det kan vara jobbigt att anordna tävlingar osv, så det här jag föreslår kanske är lite väl ambitiöst, men… Ja, det är vad jag kommer på för stunden, och skulle tycka var kul att göra. (Just nu har jag deadline på bidrag till en tävling som slutar den 11 september, och det är den 7 idag (8 om 5 minuter) så jag har lite panikångest för det :P Men sen ska ni få se på grejer! :D

Frida
2009-09-08 12:16
#13

#12 Utan att säga för mycket kan jag lova att vi jobbar på en liten annorlunda tävling. Det tar sin lilla tid men förhoppningsvis kommer allt att vara klart inom en inte allt för avlägsen framtid.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Varga
2009-09-08 15:15
#14

Låter spännande! :D Nu blir jag jättenyfiken, hoppas ni blir färdiga snart ^^ Jag skulle erbjuda mig att hjälpa till, men just för tillfället arrangerar jag två smålajv, skriver intriger till ett tredje och har skoljobb, så det skulle nog bli lite mycket vatten över huvudet…

Upp till toppen
Annons: