Annons:
Etikett04-konst-och-eget-skrivande
Läst 1050 ggr
Vilya
2008-08-14 22:54

Art Commissions~

Hallå forumet ^^

Jag håller på att försöka utmana mig själv vad gäller mitt ritande och sådant, så jag har startat en sida där jag tar commissions. Alltså där ni bestämmer vad jag ska rita (mot en liten summa).

Så ta chansen och hjälp mig bli bättre samtidigt som ni får era mest bisarra fantasy-idéer i bildform XD (varför inte ett alldeles eget fantasydjur t ex? ^^)

http://vilya-ritar.freehostia.com/

Annons:
EmmaG
2008-08-15 15:23
#1

Himla spännande!!!
Ska fundera lite & se om det kanske kan va aktuellt ifrån min sida =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Vilya
2008-08-15 18:05
#2

Det är jättespännande, alltid mest inspirerande att rita åt andra ^^

EmmaG
2008-08-17 22:11
#3

Är det nån som nappat än? =)
Jag funderar lite på nån bild med mig & min man i "fantasystil" men det är så svårt att hitta några bra foton att utgå ifrån osså vet jag inte riktigt vad jag tänkt mig heller ^^

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Vilya
2008-08-20 13:30
#4

Oj, ursäkta att jag varit slö, jag har en tendens att klicka förbi iFokussidorna hela tiden av någon anledning och när jag försökte svara igår så slutade forumet att fungera -__-

Det är ett par stycken som nappat faktiskt, så jag har skissat på för fullt i ett par dagar :) En koi-fisk och en witchdoctor från en dyster framtid bland annat, så det är extremt blandat haha ^^;

Det låter som en väldigt rolig idé om inte annat :) Men skulle behöva lite bilder för att få det så likt som möjligt i så fall, åtminstone på era ansikten

Du får fundera lite mer, jag går ingenstans :) (jag ska bara lära mig besöka iFokus lite oftare XD)

Upp till toppen
Annons: