Annons:
Etikett11-spel
Läst 3564 ggr
KexChoklad
9/29/09, 8:16 PM

Final fantasy

vet inte om jag kommit rätt men detta är ju typ som ett fantasy spel..

nån som spelat final fantasy ? är det kul ? Har kollat på massa videor o dom verkar så sorgliga / romantiska.. haha man blir gråtfärdig varje gång :P

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Annons:
Frida
9/29/09, 11:13 PM
#1

Har själv aldrig spelat Final Fantasy men min man har en större mängd av spelen och de spelas lite då och då. Det är ju onekligen väldigt stora spel och av det jag sett när jag tittat på så hade jag nog gärna testat om jag haft mer tid.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

KexChoklad
9/30/09, 10:03 AM
#2

Okejj , vet du vart man kan få tag på final fantasy 7 advent child ? Och vart man får tag på finalfantsay x ?

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Frida
9/30/09, 2:58 PM
#3

#2 Spelen bör du kunna hitta i en välsorterad spelbutik. Finns de inte nya så brukar de finnas att köpa begagnade till ett bra pris. Kolla även internet såsom tradera eller riktiga webbutiker. Filmen Advent Children kan även den köpas via internet. Den finns bland annat att köpa på CDON.com just nu för 99kr. Rekommenderar att du ser den med japanskt tal.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mikeiko
10/15/09, 5:00 PM
#4

Nian är min favorit ^-^

flurp
10/24/09, 2:12 PM
#5

Final Fantasy är fantastiska spel otroligt bra grafik (förutom FF7) för att vara till Playstaytion 1 och man blir väldigt fasst vid dom för det är mycket tänkande och mycket action. jag har spelat Final fantasy 7 (vii), 8 (viii)och 10 (x) och jag är mycket nöjd med dem =)

It got Chicken legs -Gir-

wolfgrin
11/1/09, 5:18 PM
#6

#2 sök på prisjakt ;P då ser du vilka som har och vilka som får in i lager igen, smidigt och enkelt.

Ge mer än du förväntar dig att få.

Annons:
denstore
11/1/09, 6:18 PM
#7

Ebay är bra för begagnade spel också.

BabyDragon
11/5/09, 9:22 PM
#8

Har spelat FF7, FF10 och FF13. 10 är min favvo :)

KastKatt
11/9/09, 6:29 PM
#9

Jag har spelat en del FF spel men FF VII är en absolut favorit. Det är bra på alla sett och vis, bra musi, underbart att spela, en bra story och roliga karaktärer.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Denna kommentar har tagits bort.
Tawny
10/17/12, 12:38 PM
#11

#9 word

många hundra timmar har lagts ner på det spelet :)

särskilt snowboarden i golden saucer hehe

KastKatt
10/18/12, 7:21 PM
#12

#11 HAHA! ja, så kul.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

[luneri]
10/19/12, 11:01 AM
#13

Jag rekommenderar att spela FF7. Visserligen är det ett gammalt spel, därav grafiken, men spelet är riktigt välgjort och ett av de bästa jag spelat. Känslan finns där.

FF9 är riktigt bra också och även FF6 som är till Super Nintendo. FF6 finns att spela på snes emulator via datorn, och går att ladda ner om du inte har ett Super Nintendo (hmm, vet ej om det är olagligt, men tror ej).

Annons:
MyntareCarlsson
7/4/15, 11:21 AM
#14

Jag ÄLSKAR finalfantasy! vill jag bara säga först.

Och vill berätta för dom som inte visste det att FFVII kommer som en Remake till Playstation 4 ganska snart.

Kanske är det mer aktuelt för någon som ska spela FFVII för första gången.

 (då blir inte grafiken någon man hänger upp sig på)

Jag pratade med en kompis igår som sa att han ska köpa PS 4 enbart för det spelet.

Mitt eget favo FF -spel är svårt att säga älskar alla!!

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Saber
7/15/15, 1:57 PM
#15

Du kan få nya versioner av Final Fantasy X. De kommer med en ny version av Final Fantasy VII (Kankse det bästa, iallfall mest efterläntade)någon gång under 2016.

Själv tyckte jag FF IX  var trevligast.

MyntareCarlsson
7/15/15, 2:32 PM
#16

 ja FF IX  och FF X  har inte lika mörk story.

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Upp till toppen
Annons: