Annons:
Etikett08-litteratur-författare
Läst 3318 ggr
Cessy
8/1/10, 8:37 PM

När kommer bok 4 i Arvtagaren?

Ja är det någon som vet när bok 4 kommer i Arvtagaren? (Eragon, Den äldste, Brisingr + ?) Har precis avslutat Brisngr o nu är det ju ett bra tag sedan den kom ut o när jag läser på nätet så står det bara hela tiden att Christoffer Paolini håller på o skriva den 4:e boken, men det kommer inga nyheter om att den faktiskt är på G. Är det någon som vet någonting. Egentligen skulle ju Arvtagaren bara bli en triologi, men allt fick inte plats i bok 3 o frågan är väl om han har drabbats av "skrivkramp" o inte klarar av att få ihop ett vettigt slut på sin serie. Så jag hoppas att någon här vet bättre o kanske kan säga mer om när bok 4 är på G.

Annons:
Nesslan
8/2/10, 1:39 PM
#1

Jag frågade min moster som jobbar på en bokhandel, och hon hade hört ryktet om att den ska släppas någon gång under 2010. Men nu har ju halva året gått och det har inte kommit något release-date så det är tveksamt om den kommer iår.

spiritedaway
8/5/10, 1:23 PM
#2

Sambon frågade på bokhandeln och dom kan inte se någon information. Och tydligen brukar dom kunna se i alla fall 6 månader innan boken kommer.

Så den boken är nog tyvärr långt bort.

Salish
8/5/10, 1:25 PM
#3

Var en tjej som sa att den skulle komma i höst, men jag tror det dröjer ytterligare

Cessy
8/5/10, 2:19 PM
#4

Ja när det är på G så brukar det ju släppas pressreleaser från bokförlaget eftersom de vill väcka intresset o öka köpsuget efter boken, så hade det varit något på G. så hade det säkert stått någonting någonstans. Så jag tror att Christoffer Paolini sitter fast o inte riktigt klarar att knyta ihop slutet på sin fantasysaga. Hoppas innerligt att hans skrivkramp släpper så att vi får reda på hur det går någon gång för Sapphira, Eragon o  Arya o om de besegrar Galbatorix.

spiritedaway
8/5/10, 2:23 PM
#5

#4 Det är nog möjligt. Jag och sambon håller på att längta ihjäl oss till nästa bok Tungan ute Så vi får hålla tummarna att boken är på g snart.

Upp till toppen
Annons: