Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 7801 ggr
Frida
2010-08-07 14:31

Sajter på iFokus

I denna tråd får andra värdar i iFokusnätverket göra reklam för sin iFokussajt.

Denna tråd är till för att visa vilken mångfald av sajter som finns på iFokus. Så snälla håll tråden så ren som möjligt. Reklam som inte handlar om en specifik iFokussajt samt övriga typer av kommentarer kommer tas bort.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
[Jodine]
2010-12-14 21:40
#1

Tanken är att sidan ska handla om orientalisk dans, som inbegriper magdans, arabisk, grekisk, turkisk, tribal och gothic, och nordafrikansk/arabisk dans. Sidan vänder sig till alla som dansar, har dansat, vill dansa eller bara är intresserade av den sortens dans. Här kan man diskutera oika sorters dans, få tips och hjälp, köpa/sälja tillbehör eller dvder, eller bara prata med andra med samma intresse. Jag hoppas att du ska trivas här, och kanske utveckla ett nytt intresse för magdans, eller utöka det intresse du redan har.

Välkommen in till oss på magdans.ifokus.se!

Skogselva
2010-12-14 22:57
#2

På månväsen har det precis publicerats en artikel om Underjordens härskare i olika mytologier, om någon skulle vara intresserad utav sådant.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LaSadie
2011-03-12 12:24
#3

Efter många om och men så är Harry Potter med i fokus nätverket! På sidan kommer böcker och filmerna att diskuteras och allt det som rör Harry Potter världen! Välkommen in och besök oss på Harry Potter.ifokus

bea28
2011-03-15 22:21
#4

Vill du läsa andras texter, lägga dina egna och få nyttiga tips om skrivande i allmänhet? Då är du mycket välkommen att besöka Skrivlust iFokus!

Hälsningar Bea, Medarbetare på skrivlust.

[Morfalum]
2011-03-17 12:19
#5

Kunde inte ha sagt det bättre än Bea28 men jag gör också reklam för Skrivlust iFokus, för de som skriver själva är det ett fantastiskt forum att läsa andras grejer och få kritik på egna! :)

Klicka in nu och vi bjuder på en årsförbrukning at tubsockor! Du kan inte missa detta gyllene tillfälle. (roligt skämt)

**/ Morfalum
**

Edit: En del innehåll är borttaget eftersom det inte är tillåtet att annonsera om sajter som ännu inte har lanserats. /Frida

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Frida
2012-03-01 12:31
#7

Nu har en ny sajt växt fram i vårat fantastiska nätverk, och denna gång är det Sagan om Ringen som står i fokus.

Sagan om Ringen är en sajt för alla er som älskar Tolkiens fantastiska berättelser, samt även filmerna med samma namn. 
Här diskuterar vi kring böckerna, filmerna, skådespelarna, översättningarna och mycket annat strunt som kan vara passande för våra intresserade ögon och öron! 

Kika in, bli medlem och ta del av våra spännande diskussioner. 

Sagan om Ringen iFokus söker även aktiva Medarbetare som kan tänka sig att hjälpa till med sajtens underhåll. Vid intresse - kika in en sväng och skriv några rader till mig! 

Mvh Wand - Sajtvärd på Sagan om Ringen iFokus

_Edit: Flyttat hit från egen tråd. /Frida
_

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Morfalum]
2012-03-01 18:26
#8

#7 Vad roligt! Jag kommer med all säkerhet hänga mycket inne på Sagan om ringen! Det är den ultimata fantasysagan min mening. Är det du som kläckt idén alltså? Glad

Passar på att göra lite reklam jag med: Välkommen till Ateism iFokus! Här diskuterar vi allt, men oftast de stora djupa frågorna om existens, gud och mening. Alla är välkomna och kommer säkerligen att finna diskussionerna givande oavsett vad du tror gällade gudsfrågan!

MissInAction
2012-03-01 20:34
#9

Ryssland är sajten för dig som är intresserad av och nyfiken på - Ryssland Glad
Här finns allt mellan St. Petersburg och Vladivostok.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

AnnaMoonshadow
2012-03-06 15:00
#10

Själv är jag MedarbetareJapan.ifokus och där samtalen kretsar kring Japan, dess kultur, språk, mat men även i väldigt stor utsträckning popkultur. Anime, manga och film är ju ämnen som diskuteras där som kan komma vara intressant för just alla fantasyälskare då Japan levererar mycket inom genren. Välkommen att göra oss sällskap ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Thiah]
2012-03-20 19:06
#11

För Te älskare finns det en ny sida. Glad

Té i fokus

Kaiia
2013-06-14 14:02
#12

Ska bara tipsa om att lajv.ifokus är uppe igen, och vi hoppas på att bli ett aktivt forum!

Välkommen in att bli medlem eller bara kolla runt och kommentera lite :)

Vi syns på lajv.ifokus!

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Magi-cat
2013-07-11 08:13
#14

Vad fint att man får göra reklam!

Vill gärna tipsa om: http://oforklaradefenomen.ifokus.se/.

Här kan du läsa - och skriva - om allt mellan himmel och jord och lite till. Välkommen!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ikajo
2013-08-03 01:05
#15

Sidan som aldrig går Off-topic: Feminism i Fokus

Diskutera samhällsfrågor, händelser, idéer, tankar. Artiklar om olika aktuella händelser, massmedia och djupdykningar bland olika intressanta ämnen.

På Feminism i Fokus är ett levande forum medlemmarna som är där och diskuterar. Vi värdesätter åsiktsfrihet och uttrycksfrihet, var bara beredd på att andra inte tycker likadant som du!

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Frida
2014-12-02 10:23
#16

En ny sajt har sett dagens ljus här på iFokus som handlar om hantverk.

Välkomna in!

http://hantverk.ifokus.se/

//VildVittra

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

tlover
2015-02-22 15:06
#17

Hej

Nu finns det en ny sajt på iFokus, kampsport iFokus. Alla är välkomna inne på kampsport iFokus, vilken kampsport du än tränar eller om du inte tränar alls utan bara är intresserad eller har frågor.

Jag hoppas att få se dig sen inne på sajten http://kampsport.ifokus.se/

Med vänlig hälsning / tlover

l'm back

Upp till toppen
Annons: