Annons:
Etikett05-köp-sälj-byt
Läst 5514 ggr
BlackWingedAngel
2011-01-29 00:32

Bokstöd -drakar säljer

Köpte ett par drakbokstöd från UK för flera år sedan. Nu behöver jag bli av med dem. Har inget eget foto på dem i den här datorn, men de är i precis samma skick som de var när jag fick hem dem! Någon som är intresserad?

http://www.sunandshadow.com/SGoD/shops/words/images/CL2649_dt.jpg

PS.Bor i Göteborg.DS.

Annons:
Skogselva
2011-01-29 12:12
#1

Snygga, men om jag köpte dem så försätter jag mig i samma situation som du - att äga ett par bokstöd jag inte behöver. Obestämd

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

BlackWingedAngel
2011-01-29 12:22
#2

Har man andra drakar i inredningen och böcker som lutar så blir det ju helt klart snyggare med dessa.

Men sedan sambon flyttade in så har vi snarare fler böcker en vad vi har plats i bokhyllan.

Skogselva
2011-01-30 13:04
#3

I know the feeling, och jag är bara en person att samsas om min bokhylla.

Hade jag haft plats för dem så hade jag nog försökt köpa dem, men det har jag inte. Obestämd

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

BlackWingedAngel
2011-01-30 16:38
#4

Någon annan?

Tobias93
2011-07-28 08:24
#5

Hej, jag är intresserad av att köpa bokstöden (de är ju helt oemotståndliga^^) men ungefär vilket pris kan du tänka dig??

Jinaum
2011-08-09 11:42
#6

Jätte snygga ju!

Annons:
mieeow
2011-11-23 13:28
#7

är de sålda? Annars är jag ev. intresserad beroende på pris :)

Upp till toppen
Annons: