Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 2746 ggr
Frida
9/9/12, 4:45 PM

I väntan på The Hobbit

Lite bilder från filmen att titta på: Länk till Expressen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Frida
9/15/12, 5:13 PM
#1

Lite bilder på karaktärerna kanske kan locka: Länk till imgur.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Äpplet
9/15/12, 8:11 PM
#2

ÅÅÅh va jag längtar tills den kommer ut:)

Yelly Bean
9/16/12, 7:48 PM
#3

Längtar tills den kommer! Måste läsa böckerna innan asså… Haha.

Frida
9/20/12, 8:12 AM
#4

Igår kom en ny trailer till filmen, se infogat klipp nedan. Om ni vill titta på mer material så finns det en officiel YouTube-kanal med en del behind the scenes: The Hobbit Official.

Några nya bilder: Expressen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[NinaCrown]
9/25/12, 12:52 AM
#5

Förhoppningsvis kommer jag efter filmen kunna hålla reda på dvärgarna bättre, det var mitt stora problem när jag läste Bilbo ^^'' Fast kommer nog ha det lättare att minnas Kili framöver o:3

AnnaMoonshadow
10/6/12, 5:34 PM
#6

Ser såå fram emot den här filmen!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Frida
10/15/12, 8:30 PM
#7

Visserligen en tysk sida men jag tror ändå att de flesta är mest intresserade av bilderna. Framför allt de längst ner som visar alver och inte dvärgar från The Hobbit! Länken ovan går till ett inlägg angående bokmässan i Frankfurt där The Hobbit var högaktuell.

Sidan för övrigt är helt tillägnad Lord of the Rings och numera även The Hobbit. Kan ni tyska kan det vara väldigt trevlig läsning. Om inte så kanske google translate fungerar rätt bra, jag har inte testat.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tawny
10/17/12, 8:33 AM
#8

#3 det är bara en bok :)

och den är tokmycket bättre än sagan omringen..

Yelly Bean
10/17/12, 11:38 AM
#9

#8 Jo, jag vet. Men jag vill läsa trilogin också, :)

MissInAction
11/3/12, 12:41 AM
#10

Ikväll fick jag se den underbara trailern på stor bioduk när jag skulle se Skyfall. Lycka!!! ♥ ♥ Åh vad jag längtar! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Äpplet
12/30/12, 9:59 PM
#11

Den är fantastisk!!!!!!

[Zorita]
1/4/13, 8:40 AM
#12

Blev lite besviken faktiskt. Nog kunde den varit bättre om den inte dragits ut så förfärligt.

Yelly Bean
1/5/13, 10:11 AM
#13

Jag blev också lite besviken faktiskt. Tycker mycket såg så overkligen ut, liksom lite animerat? På nåt sätt. I alla fall om man jämför med trilogin där allt ser realistiskt ut.

Det som lyfter den är humorn. Och den slutade spännande. Glad

Annons:
[Zorita]
1/5/13, 10:36 AM
#14

Ja det var mycket cgi i denna jämfört med de andra. Ser fram emot nästa del, då kommer min favoritdel!

JanGBG
1/8/13, 4:31 PM
#15

Nu har gubben sett filmen!

Jag blev också lite besviken. Tyckte att man drog ut den lite för mycket.

Men tror att när man får den på dvd ock kan njuta av itriörerna så tycker man nog bättre om den.

Äpplet
3/29/13, 4:24 PM
#16

Så sjukt bra :)

Upp till toppen
Annons: