Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 2448 ggr
Frida
3/26/12, 1:34 PM

Breaking Dawn - part 2 teaser

Att säga att det är en trailer är att ta i. En minikort teaser däremot kan jag gå med på:

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Yelly Bean
3/30/12, 1:05 PM
#1

Hoppas den är bättre än del 1, den var inte så jättegrym tycker jag.. Men ååh. Hoppas, hoppas verkligen att denna blir bra! Det är min favobok av dem <3

[Thiah]
3/30/12, 3:49 PM
#2

Hoppas verkligen den blir bättre än 1an men jag har tyvärr låga förväntningar. Obestämd

Yelly Bean
3/30/12, 8:04 PM
#3

#2 Bättre att gå in med låga förväntningar och (kanske) bli överaskad av hur bra den är, än att gå in med höga förhoppningar och bli besviken. :) Jag brukar alltid tänka att filmen jag ska se kommer vara skitdålig, då känns det alltid bättre när den visar sig vara OK. ^^

[Emma--]
4/4/12, 7:38 PM
#4

Jag har för höga förväntningar misstänker jag. Men oj vad jag längtar!

[Jounapä]
4/8/12, 7:35 PM
#5

Jag hoppas verkligen att 2an blir bättre än del 1! Blev ganska besviken på den…

:holmgreen:
4/13/12, 11:32 PM
#6

Men vad var det där för dålig "trailer" ?!

Jag har faktiskt inte sett 1a än. Jag och mina kompisar lovade varandra att vi skulle se den tillsammans på premiären, men det kändes inte värt det xD Sen har det helt enkelt inte blivit av, vet inte om jag orkar lägga ner den tiden på en dålig film (vad mina vänner har sagt).. jag kommer lixom aldrig få tillbaka de timmarna xD


Annons:
Yelly Bean
4/14/12, 1:18 PM
#7

Är det bara jag som har tänkt på att hon har ringen på fel sida? :O

[Jounapä]
4/14/12, 9:46 PM
#8

HAHA ååh faiL!

Frida
4/15/12, 2:40 AM
#9

Nja, nu kan jag inte direkt dra mig till minnes varför Bella skulle ha ringen på höger hand. Men det är inte ovanligt i andra länder, till exempel Tyskland, att hen har vigselringen på höger ringfinger.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Yelly Bean
4/17/12, 2:09 PM
#10

Jaså? Det visste jag inte! Men Edward har den på vänster… haha, förvirrad. ^^

Frida
4/17/12, 5:15 PM
#11

#10 Det visste inte jag heller från början. Det var först när släkt från Tyskland var och hälsade på och de frågade varför jag hade min vigselring på vänster hand som jag upplystes om saken och kollade upp det lite mer. Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Yelly Bean
4/19/12, 6:45 PM
#12

#11 Skumt ändå att det är olika i olika länder :)

Upp till toppen
Annons: