Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 1342 ggr
Frida
2011-07-13 10:11

Deathly Hallows part 2

I natt hade den sista Harry Potter filmen premiär. Har någon varit och sett den redan? Eller kanske ska se den idag/i helgen?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Endroppeihavet
2011-07-14 18:59
#1

Såg den i tisdags på specialföreställningen.

Jag säger då det - Ta med näsdukar!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Frida
2011-07-15 19:39
#2

Jag har köpt biljett till imorgon, näsdukarna är redan nerpackade Tungan ute

Jag gjorde en liten miss och köpte biljett till 3D, men va tusan. Får jag ju en anledning att se filmen på bio igen, fast i 2D då.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

MissInAction
2011-07-15 21:50
#3

JA! Jag såg specialföreställningen i Tisdags! Åh vad jag hade bävat för den och sett fram emot den. Jag trodde jag kunde förbereda mig för allt det sorgliga som skulle komma, men det var lönlöst. Jag grät som ett barn! Gråter

Personligen tycker jag att filmerna i mitten av serien gick ner sig, att de avvek för mycket från böckerna och det var nästan svårt att känna igen filmerna. Men sista filmen.. my god.. där har de lyckats, tycker jag! Den håller hela vägen och.. äh, den är bara bäst <3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Frida
2011-07-16 16:37
#4

Nu har jag sett den. hade gåshud första halvan av filmen och resten satt jag och grät. Fantastiskt bra film. Går att diskutera vissa saker, men jag tycker att de gjorde ett strålande jobb!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

MissInAction
2011-07-16 21:38
#5

#4
Det summerar ungefär vad jag kände också! <3

Vågar du gå och se den igen?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Frida
2011-07-17 10:11
#6

#5 Jo då, det vågar jag allt. Det var ändå smakfullt gjort med 3D detaljerna så jag ångrar inte att det blev 3D i alla fall. Men har redan planerat in att jag någon kväll ska se den i 2D med en kompis som inte sett den ännu.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
MissInAction
2011-07-17 10:15
#7

#6
Det låter bra tycker jag Glad är man insatt i historien så vill man nog inte gå och se den ensam! Så jag vet inte om jag kommer att kunna se den på bio igen.. när ska jag klara det?? Gråter


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Author7
2011-07-18 01:40
#8

jag såg den igår! Helt och hållet awsome!! Vill se den igen!! Glad

Medarbetare för Days of our lives

Upp till toppen
Annons: