Etikett08-litteratur-författare
Läst 3153 ggr
Frida
2011-02-22, 17:04

Bokrea 2011

Imorgon börjar årets bokrea. Har ni redan kikat ut något ni ska/måste köpa eller går ni bara in och kollar vad som finns? Kanske ni inte går på rean alls?

Science fiction bokhandeln släppte idag sin "reakatalog" och du hittar den här.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

simudainkain
2011-02-23, 07:13

Tack för tipset. Får se om det blir något…

Sehvrin
2011-02-23, 09:29

Jag är lite sugen på Metro 2033 och kanske Tad Williams serie om Skuggmark, fast den finns som inbunden också på andra ställen, så får se vilken version jag väljer Flört

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Skogselva
2011-02-23, 22:08

Åh, jag var tvungen att "springa" ut ur Sf-bokhandeln idag… Oskyldig De har lite för många böcker som jag vill ha, och tyvärr var nästan inga av dem på rean. Obestämd

3 böcker fick i alla fall följa med mig hem.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Sehvrin
2011-02-23, 22:53

#2 Tänkte bara rapportera att jag köpte de fem böckerna jag planerade att köpa Flört Är väldigt spänd på att läsa alla böckerna, men Skuggmark får nog vänta tills de sista delarna är ute.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

EmmaG
2011-02-27, 22:49

Sneglat länge på Metro 2033 så den fick följa med mig hem. Maken min har köpt PCspelet som gjordes efter boken med så vi kan jämföra sen haha ^^

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Upp till toppen