Etikett02-film-serier
Läst 1589 ggr
Frida
2010-01-03, 13:17

Shrek 4 - Forever After

I maj kommer sista filmen om Shrek. Som den Shrekfantast jag är kan jag knappt bärga mig. Vad tror ni om filmen efter att ha sett trailern?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Nesslan
2010-01-05, 14:45

Enligt wikipedia så ska det komma en Shrek 5 2013. Men denna verkar ju vara den sista.. Iallafall så hoppas jag att den sista filmen avslutar serien på ett bra sätt. Shrekserien är min favorit bland animerade filmer så det blir nog att gå på bio och se den :) Det kommer också mkt annat spännande på bio 2010 bla Robin Hood, Percy Jackson och Clash of the Titans. Jag hoppas att 2010 blir ett bra film år.

Hälsningar Johanna

mollycrimson
2010-01-11, 03:14

såg också det förut och jag ÄLSKAR shrek haha :D fan vad nice!

Frida
2010-01-11, 17:42

#1 Har kollat upp detta lite och det står bara på den svenska Wikipedia. Hittar dessutom inget om detta på Dreamworks hemsida. Däremot hittade jag efter lite googlande denna artikel med ett uttalande om att det ska göras toalt fem filmer. Men om man litar på wikipedia kan man här läsa att den fjärde filmen blir den sista trots allt. Jag föredrar att lita på Dreamworks (som denna gång stämmer överens med vad föregående länk säger) om att film nummer fyra är "The final chapter".

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Thiah]
2010-01-20, 00:06

Jag hoppas bara den håller samma kvalite som dom andra och inte bara blir ett "tjäna pengar jobb".

Abico
2010-01-24, 01:38

Hahaha, jag skrattar så att tårarna rinner över katten - underbar!
Jag tycker att varje ny film tappat lite av charmen, den första är helt klart bäst. Likväl är det Shrek och det är klart att man måste se den ^^

Hanna 

Tinwe
2010-01-26, 23:25

Jag älskar verkligen Shrek! Min lillasyster väljer hellre Chrek framför en prinsessa med rosa klänning, och det känns så härligt på nått sätt! :) Längtar nått så otroligt! :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Upp till toppen