Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1947 ggr
Miimaa
2010-01-02, 02:48

Fantasyrollhemsida

(Jag hoppas nu inte reklamering är förbjuden på iFokus? ^-^ har kollat runt lite och sett att andra medlemmar de också satt in reklaramationer, så jag testar. x3)

Sharoone har äntligen öppnats, världen som motsvarar det eviga flödet av fantasiens motstående gåtor.

DEN NYA VERSIONEN
Nu har Sharoone äntligen blivit så pass klart att medlemmar kan börja ansöka till hemsidan! Det är den nya versionen gjord i AR2. Kan berätta att den gamla höll igång väldigt lyckat och faktiskt bara blev nerlagd pga. att den skulle göras till en nyare version. Detta resulterade i: Snyggare layout, att kunna ha en vanlig profil och göra karaktärer på den sen, inte att man har karaktärer som konton (fler medlemmar och bättre ordning!), röstning, ranker, kunna layouta eget mer och ha profillåt, osv.

OM SHAROONE - the world beoynd all fantasies .
Sharoone är en rollspels värld full av fantasy. I Sharoone finns flera olika länder styrda av olika varelser som t.ex. demoner, vampyrer, drakar, alver, varulvar, trollkarlar och häxor, dvärgar, älvor, jättar osv. Alla varelser har en viss rank som man ansöker till karaktären när man skapat den. Den normalaste är Normal boende, men det finns allt som Spion, Senat, Affärsägare, Frispringare/Gatumänniska, Kung/Drottning osv. Det som är bra med Sharoone är att det hela tiden utvecklas. Det finns alltid en liten ikon högst upp i vänstra hörnet där ni kan se vädret i Sharoone. Mer om själva Sharoone får ni själva ta reda på!

Nu kan ju iaf ta en titt, och jag lovar er att ni inte kommer bli besvikna. ;)
http://sharoone.acornrack.com

reklameringstext © admin av Sharoone / Miimaa ; kram Miimaa ^-^

Skogselva
2010-01-02, 12:47

Reklamering är väl när man klagar på en vara som inte fungerar/är trasig? Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Frida
2010-01-02, 14:03

#0 Om du läser våra skrivregler så ser du att all reklam måste godkännas av Sajtvärd eller Medarbetare innan den får postas. Men jag gör ett undantag i detta fall eftersom det handlar om fantasy och är kostnadsfritt.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Miimaa
2010-01-02, 17:33

#1 - Ingen aning :] Kanske två ord som liknar varandra, och så har jag av misstag blandat ihop det. ^-^ No idea faktiskt.

#2 - Ooops. :J Kollade nyss på "Författartorget" när du skrev det, och hittade det där. Ber så mycket om ursäkt, men tackar också för godkännandet. :D

Flickan
2010-01-02, 22:52

hmm fick inte riktigt med mig hur sidan fungerar men har varit inne och kikat runt. är det du som är "sajtvärd" på sidan? skulle gärna vilja prova på ngt sådant men är totalt nybörjare:)

så hur fungerar det? hur förs historien vidare?

Skogselva
2010-01-03, 12:14

#3 Man kan använda det så som du gjorde, men man bör inte göra det, eftersom det är främst förknippat med "konsumentlagen". Flört Det kan leda till missförstånd och (oavsiktligt) lustiga meningar.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen