Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 1408 ggr
Sagakeramik
8/17/09, 9:22 PM

Nått att längta efter

Annons:
Frida
8/17/09, 10:42 PM
#1

Oj oj, kanske vore något. Verkade lite rörigt men är det en trailer så är det. Stora skådespelare också.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Sehvrin
8/17/09, 11:00 PM
#2

Oh, den verkar intressant och lagom konstig för min smak Flört

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Abico
8/17/09, 11:28 PM
#3

Wow, det såg ju jättehäftigt ut ^^

Hanna 

Sagakeramik
8/17/09, 11:36 PM
#4

Ja jag tycker också den verkar super cool. Lite smårörig i klippen nu på trailern… men filmen är nog kanon:)

Vippelicious
8/18/09, 1:00 AM
#5

Den verkade kanonknasig :O

Medarbetare på fantasy.ifokus

 

EmmaG
8/18/09, 1:28 PM
#6

Oh, hade helt glömt av att den skulle släppas!

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Annons:
Angelclaw
8/20/09, 3:38 AM
#7

Heath Ledger..

Den verkar bra :D Ska jag se!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Skogselva
8/20/09, 10:58 PM
#8

Den verkade jättebra - när har den premiär i Sverige - ngn som vet det?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

cillaw
8/21/09, 12:10 AM
#9

vad kommer den att heta på svensk, någon som vet?

Frida
8/21/09, 12:17 AM
#10

#8 Hittar inga direkta bud och på SFs hemsida står det inte ett jotta. Den har dock redan haft premiär i flera europeiska länder men kommer inte släppas i bland annat USA fören på juldagen i år.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Skogselva
8/21/09, 12:25 PM
#11

#10 Då kan det dröja ett tag med andra ord… ska hålla korpgluggarna öppna, men risken är väl att jag hunnit glömma bort den när den väl kommit till SvRynkar på näsan

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Frida
8/21/09, 1:22 PM
#12

#9 Eftersom det inte finns ett svenskt premiärdatum lär det ännu inte finnas någon svensk titel. Det är ju dessutom inte säkert att de ändrar titeln för den svenska publiken.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Upp till toppen
Annons: