Annons:
Etikettot-ej-fantasy
Läst 1990 ggr
EmmaG
2007-12-16 14:51

OT - Star trek

Har vi några Star treknördar här tro? ^^
Själv så har jag sett lite ur Enterprise & en del ur Next generation, men Voyager är jag helt såld på! Hehe..

Det är helt otroligt att dom hållit på ända sen 60-talet! Skulle va kul att se hur allt började egentligen..
Och snart kommer en ny film ut..Med Tom Cruise som en av huvudrollerna! Lite nervös är man ju hur det ska te sig :-S

Wikipedia finns det massa att läsa om man vill de..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Annons:
leja
2007-12-16 18:01
#1

Vet inte om jag är nörd, men har sett en hel del. En del av orginalet(oerhört töntigt ibland) hela next generation och voyager, samt det som visats av den nya Enterprise, men även en hel del DS9 som jag gillar. Har fått låna av kompisar.

Men om jag är nörd vet jag inte, däremot kompisen jag lånat av kanske

Flört

Vad ska man ha som signatur tro?

svava
2007-12-17 02:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är fullständigt och oåterkallerligt star trek fan
Jag har sett allt.
Den enda som varit med från början i pilotavsnittet är leonard Nimoys figur spock.
här kommer en fin bild på tng,s kapten första offiser och säkerhetsvakt  

[tiiia]
2007-12-17 11:46
#3

nja nörd o nörd :S men syrran min älskade star trek (Spock speciellt dårå) så när vi bodde under samma tak så blev det ju helt enkelt så att man kollade på en hel del star trek. Var ju kul att kolla på, men inget som jag själv aktivt såg till att följa :)

EmmaG
2007-12-17 11:57
#4

#2 Varför har dom mössor!?!? Shocked

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

virre_erriv
2007-12-17 13:21
#5

classic

svava
2007-12-17 23:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

nej nej dom har inga mössor på riktigt, dom är inklippta.
saken är att dom är så allvarliga dessa män, så det blev kul.

Detta är Enterprice E som används i kampen mot Borg.

Annons:
Pisan
2008-03-28 13:46
#7

Älskar Star Trek! Voyager är bäst! Glad

sonny-77
2008-03-28 23:05
#8

Har alla StarTrek filmer som har kommit ut. Spelat in hela Voyager serien från tv, började på Enterprise men den sändes ju inte med så många avsnitt i sverige tyvärr.

Älskar borger och Klingons

Är ett stort StarTrek FAN

Ijin
2008-03-29 16:51
#9

Startrek Vogayer äger.. Enterprise är bra faktiskt.. gillar den;) Håller på att spara och köpa in startrek Voyager serien på boxar.. Kostar lite dok.

Vilya
2008-03-30 19:39
#10

Jag älskar Star Trek! Framförallt Voyager och Next generation ^^

Data <3

Lain
2009-08-10 13:16
#11

Även jag är en obotlig Trek-nörd. Jag älskar allt. Möjligen i lite olika grader. Jag har levt mig genom alla besättningar - i serier och filmer - och suckar över att det inte finns mer att se. Åtminstone inte nu för stunden. Men så hamnar jag där i mina boxar igen. Och ser om saker. Samma avsnitt man redan sett tusen gånger. Seven of Nine, Data, holodoktorn, Spock - vem kan leva utan dessa??

LaSadie
2009-08-10 20:36
#12

Jag är en stor nörd =) Har sett mest ur TNG och Voyager… Gillar TNG mest. Har börjat kolla på Deep Space Nine nu med… Data, Deanna är stora favoriter. Och Spock såklart :D

Upp till toppen
Annons: