Annons:
Etikettot-ej-fantasy
Läst 1694 ggr
[MandaR]
9/20/08, 12:23 AM

OT - Doctor Who

Någon som sett Doctor Who och förhäxats av spänningen i Doktorns äventyr och fått gåshud av Daleks som skriker "Exterminate!" ?

För er som inte sett det så går det att se här.

Ahh, jag är allvarligt talat besatt. Inte av de gamla säsongerna, jag ser endast på de nya. Skriv gärna om du sett de gamla eller nya. :D

Annons:
Sehvrin
9/20/08, 12:59 AM
#1

Jag älskar Doctor Who jag med =) Har än så länge bara sett första säsongen av den nya serien, men har en kompis som fått tag på äldre, så dem ska jag ta och se nån gång också.

Funderar på att ladda hem säsong 2 av nya serien eftersom den inte kommer gå på tv, vad jag vet och den verkar inte heller komma ut på dvd här i Sverige (den engelska boxen är för dyr) Rynkar på näsan

Jag gillar även spinoffen Torchwood, trots att det är lite väl många omotiverade kyssar iden ^^'

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

EmmaG
9/20/08, 2:00 AM
#2

Nej, har inte sett men ska se!
Egentligen blev jag först nyfiken på Torchwood, men fick reda på att det va en spin-off och det är ju världelöst att se Torchwood men inte Dr. Who! Men de kommer.. Först nu måste jag se klart på Farscape.. Men nu börjar ju alla serier som Prison break, heroes, Burn notice etc komma igång igen.. Hur ska jag hinna se allt!?!? Tungan ute

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Upp till toppen
Annons: