Annons:
Etikettot-ej-fantasy
Läst 1185 ggr
Madde80
1/23/08, 9:59 AM

OT - Heath Ledger är död

Är faktiskt i shock! Fick höra på radion i morse att Heath Ledger hittade död i en lägenhet i NY. Heath Ledger!!!

Denna vackre gosse, ett år äldre än mig, som man föll för i En riddares historia, som har en 2-årig dotter han älskar, som precis har gjort en ny version av Batmans Joker som kommer i sommar… Jag tror inte på några självmordsteorier. Han hade sagt att i och med Joker-rollen hade han fått svårt att sova. Fruktansvärt tragiskt om han verkligen bara fick i sig för många piller för att han ville sova ordentligt!

Nej, får nog titta på En riddares historia ikväll, och snyfta lite :(.

Annons:
EmmaG
1/23/08, 10:19 AM
#1

Åh, jag läste precis detta på ett annat forum. Skittråkigt ju :-(

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

leja
1/23/08, 11:37 AM
#2

Svårt att förstå och man undrar vad som hänt. Tragiskt när det händer, men kanske en överdos sömnmedel??

Vad ska man ha som signatur tro?

Frida
1/23/08, 12:23 PM
#3

Men nej, det här var ju inget bra sätt att starta dagen på Gråter Gillade Heath väldigt mycket som skådespelare.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Ahnna
1/24/08, 8:19 PM
#4

Jag hatar att ha rätt… Hade på känn att vi skulle förlora en ung Hollywoodkändis i år, och så slår man upp tidningen och läser om Heath… Gråter

Verkligen trist, men detektiven i mig blir lite misstänksam. Tror inte på all bullshit som står i Expressen om att han blev knäckt över att ha sin dotter långt borta etc, det är bara struntprat.

I tidningen jag läste stod det "Han hittades vid fotändan på sängen, död." Rätta mig om jag har fel, men inte sjutton går man och lägger sig på fotändan av sängen om man försöker somna? Så teorin att han skulle ha tagit för många tabletter och dött i sömnen tror jag inte på. Och det är inte heller troligt att man tar en medveten överdos och lägger sig att dö på det sättet, inte så som det beskrevs i tidningen som jag läste. Det skulle inte förvåna mig alls om det kommer någon annan förklaring efter obduktionen, att hans hjärta eller lever eller dylikt lagt av hux flux. Sånt är inte helt ovanligt om man har för vana att knapra sömntabletter under lång tid.

Som sagt, jag blir misstänksam, kan inte låta bli…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Twister
1/29/08, 10:25 PM
#5

Usch så otroligt trist! Han var verkligen en bra skådis, och jag gillade hom mycket. ='(

Var ju bara tvungen att se en film från honom då jag fått veta att han dött. Så i helgen blev det Broke Back Mountan. <3

Upp till toppen
Annons: