Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1279 ggr
loreena
11/26/07, 10:25 PM

Vem skulle ni vilja vara?

Om ni fick välja, vilken fantasyvarelse eller person skulle ni vilja vara och varför?

Annons:
Honestyisdead
11/27/07, 12:20 PM
#1

Legolas eftersom han är alv och verkar leva ett spännande liv :P Och han är snygg hehe

zeretki
11/28/07, 12:37 AM
#2

McGonagall i Harry Potter verkar helcool tycker jag. Skrattande Eller Chrestomanci i Diana Wynne Jones böcker.

Jag gillar magiker!

Eller en drake vore coolt…

EmmaG
11/28/07, 4:15 PM
#3

Mycket svår fråga! Får fundera & återkomma tror jag

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Angelclaw
11/29/07, 8:49 PM
#4

Galadriel. Gammal vis och vacker. :)

Fast det är svårt att välja.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

EmmaG
11/30/07, 4:04 PM
#5

Jag har nog kommit fram till att jag inte vill vara ngn annan än mig själv. Men gärna så skulle jag vilja haussa mig själv med lite extra krafter :-P
Men nej, jag vill inte vara tex tex Aslan, men som jag skrev i tråden här brevid "Dina fantasyvänner" så skulle jag gärna känna honom som kompis =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Eilonwy33
12/1/07, 10:41 PM
#6

Eowyn skulle jag vilja vara, stark och vacker, hon har också världens snyggaste broder… :P

Annons:
Frida
12/3/07, 2:20 AM
#7

Har funderat lite fram och tillbaka och kan inte komma på någon som jag verkligen skulle vilja vara =/ Skulle nog faktiskt vilja vara någon som är lite smått elak men klarar sig undan med det ändå. Så jag improviserar med att välja Polgara från Eddings böcker. Hon är stark och har en viss makt samtidigt som hon är väldigt ömtålig, och hon kan vara jätteelak ibland Flört

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Dumledaim
12/9/07, 7:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Lätt Luna Lovegood från Harry potter! Hon är udda, men ändå så är hon cool och gör som hon själv tycker. Om hon vill ha Rädisörhängen, så har hon det, oavsett vad alla andra tycker ;) Det är inte många som skulle ha klarat det!!

svava
12/9/07, 9:00 PM
#9

Nej jag vill vara jag, fast i en älvas lilla kropp, med vingar och tingglitter runt mig. Dessa är så magiska.

loreena
12/16/07, 12:38 AM
#10

Många bra svar. har själv inte kommit fram till nåt bra svar själv. Du har nog rätt Emma.. Inte vet jag om jag skulle vilja vara någon annan än mig själv..Skrattande

Upp till toppen
Annons: