Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1035 ggr
Belial
2007-10-05, 20:54

Samlare av ting från känd fantasy?

Oj, vilken dålig rubrik det vart. Jag menar om här finns någon som t ex har "Arwens halsband" som var så populärt ett tag? Eller kanske "Sephiroths svärd" eller en Harry Potter på samlarfigur? Eller något annat inspirerat från en fantasy film/bok/spel?

Här hemma finns inget sånt, vad jag kan minnas just nu. Eller jo.. rumskompisen har några samlarfigurer från WoW och Transformers. Men själv vill jag inte minnas mej äga något alls. *darra på läppen* ^^,

Kort: Har du någon/några kopior på saker som omnämnts eller använts i fantasy median?

EmmaG
2007-10-05, 21:07

Nope det har jag inte mer än att jag samlar på drakar =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Eilonwy33
2007-11-06, 20:44

Har sjäjv aldrig samalt på just figurer eller smycken från kända fantasys, dock samlar jag på alla LOTR-böcker jag kan hitta, med olika översättningar, på engelska, med olika omslag osv. Har en tendens att köpa "samma" böcker om och o igen, med olika omslag och på både ENg. och Sve. version…

:D

knutteknop
2007-11-14, 23:18

1# jag samlar också på drakar vad roligt att någon mer gör det! men det e bara det att min hund biter sönder nästan allt! :(

virre_erriv
2007-12-03, 16:51

LotR hobbitfigurer har jag några stycken, men de var för de var billiga att använda till andra spel (;

collector edition saker till lotr filmerna…

och lite pratchettsaker.

Upp till toppen