Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1001 ggr
EmmaG
2007-11-30 15:42

Julklappar?

Kommer ni ge bort, eller önska er ngt fantasyrelaterat i julklapp iår?

Själv så önskar jag mig boken Tusen år av fantasy; Resan till Mordor och utökning av våran lilla draksamling =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Annons:
Tiril
2007-11-30 19:37
#1

De mest fantasyrelaterade jag önskar mig är böcker av Hobb, Eddings och Feist. Sen kommer jag få "Gudar och gudinnor i antik mytologi". De var det som är fantasy…

I övrigt önskar jag mig en almanacka, 2 böcker om sveriges historia, en hundbok, en morgonrock, en bok av Colin Moon, en prenumination på Allt om Historia och några skrivor med Bo Sundström…

Oj vad mycket det blev!

EmmaG
2007-12-02 19:12
#2

*putt*

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Sehvrin
2007-12-02 23:42
#3

Ska ge bort något (säger inte vad, finns risk att personen läser det här) och önskar mig lite bla "Var är min syster?", nyaste Pratchett-boken och vol 5 av mangan D.Gray-man.

Har önskat mig ovanligt lite i år, även om jag skulle vilja ha massor mer…

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Frida
2007-12-02 23:59
#4

Pojkvännen var idag och införskaffade The wit and wisdom of Discworld som vi ska ge till en kompis i julklapp (så otroligt fin och rolig bok). Annars blir det inget mer fantasyrelaterad vad jag vet. Kommer inte köpa hälften av alla julklappar fören efter jul när vi åker till London så det kan ju bli något fantasyaktigt därifrån.

Jag har knappt funderat på vad jag önskar mig, men jag har redan varit med och införskaffat tre olika klappar till mig från andra. Resan till London är ju förstås en julklapp från mig och pojkvännen till varandra =)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

EmmaG
2007-12-03 11:23
#5

#4 Va roligt att ni ska till London! *bara lite avis* ^^

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Upp till toppen
Annons: