Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 939 ggr
Linn
2007-10-13 01:09

Vilken film?

detta kommer bli väldigt suddigt och luddigt. jag såg en film för väldigt många år sedan (nu är jag bara 18 så jag kanske var 6 eller nåt när jag såg den) och jag tänker mycket på den emellan åt. Jag har ingen aning om vad den heter och jag vill verklgien se den igen!

Det handlar om en pojke, som kommer till en underjordisk värld, tror han kommer dit via en soptipp bredvid eller i nrheten av en tunnelbanestation. han är där på dagarna och hittar på massa saker. tror själva ingången är under en bro.

usch, det är så små bitar jag kommer ihåg av denna underbara filmen och jag tror knappast att det kan vara någon som kan känna igen en film av detta, men det är alltid värt ett försök..

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Linn
2007-10-13 12:34
#1

usch… jag vill ju så gärna se filmen! :( att jag inte kan komma ihåg vad den handlar om! jag ser massa bilder framför mig när jag tänker på den men jag kan inte få ner det.. sedan tror jag att jag blandar ihop två stycken filmer.. men ändå inte! :(

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

molana
2007-10-13 14:21
#2

Gå in på Film iFokus och fråga där ! Då får du säkert flera svar.

Linn
2007-10-13 18:19
#3

men det är ju en fantasy film.. :( och jag kan ju inte förklara vad den handlar om ändå… :( buhu, jag älskade den filmen när jag var liten..

tack för tipset i alla fall! :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

molana
2007-10-13 22:57
#4

Det var väl en barnfilm eftersom du var 6 år eller hur?

Hoppas du hittar titeln till den.Walt Disny (förlåt stavningen) gör ju många filmer med äventyr och fantasy.

Linn
2007-10-14 15:17
#5

nej, jag tror inte det var en disney film..

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: