Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 2636 ggr
Frida
5/24/14, 11:04 AM

Science fiction bokhandelns jubileumsbal

Det är snart 30 år sedan Science fiction bokhandeln slog upp sina portar för första gången och 23 augusti i år firar de detta med en bal på Nordiska museet i Stockholm. Så här skriver de i sitt senaste mailutskick:

"Lördagen 23 augusti 2014 kan du dansa genom tid och rum, när Science fiction-bokhandeln firar 30 år med en pampig jubileumsbal!

Kvällen i ära slår Nordiska museet upp sina portar för att erbjuda oss en fantastisk miljö och en oförglömlig stämning. Vi dukar fram till bankett, och de 200 första att köpa biljetter får ett reducerat pris! Som med alla andra speciella tillställningar är platserna begränsade, så var ute i god tid. Vid mån av plats kommer det finnas eftersläppsbiljetter, även om mat då inte ingår. Med levande underhållning och välgörenhetsauktion fulländas festen och du kommer inte längre behöva fråga dig 'vad är väl en bal på slottet?', för nu kan du vara med och skapa en kväll där allas nördiga intressen får stå i fokus!

Varmt välkomna!"

Du kan köpa biljetter till balen på deras hemsida.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Sehvrin
5/27/14, 9:43 PM
#1

Är tyvärr på lajv då, annars hade det varit roligt att delta. (Eller, jag är inte så ledsen för att det är lajv då, för jag tror det kommer att bli roligt det med :)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Thaeri
5/29/14, 12:33 AM
#2

Jäkla bra timing verkligen… med Shamrokon (Eurocon) samma helg som detta. Plus at Loncon (Worldcon) hålls veckan innan.

Sorry, jag är i Dublin då, och jag vet att några anställda på SF-bokhandeln kommer vara där också, bland annat en av grundarna till Göteborgsbutiken.

Upp till toppen
Annons: