Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 6040 ggr
[Noxblood]1
3/29/14, 12:24 PM

I CAN SEE THE FUTURE!

Ni som har läst mitt tidigare inlägg om Deja vu så har jag stött på ett liknande problem…

Senaste veckorna har jag gjort saker som låter som att jag ser in i framtiden. Låter fånigt jag vet men låt mig förklara.

Tex nu i måndags så körde jag hem från jobbet och nynnade på Michael Jackson låtar. Sen när jag satte igång radion så började dom spela Billie Jean exakt när radion åkte på. Lagom creepy tyckte jag… Det är många gånger sånt har hänt. 

En annan gång åkte jag med en kompis och såg att det fanns ett stenskott på hennes bilruta. Liksom innan så var radion i farten och berättade om stenskotts borttagning… Vi båda blev lite paff då-.-

Ja nu fattar ni vad som freakar ut mig lite… Det finns många andra exempel (som inte har med en radio att göra XD ) som har hänt och jag börjar få lite panik om vad f*n som händer….

Annons:
Blodfot
3/29/14, 12:27 PM
#1

finns sida för detta, där du får hjälp, men vad roligt!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Magi-cat
3/29/14, 12:30 PM
#2

Synkronicitet! 🙂 Det är häftigt!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Noxblood]1
3/29/14, 5:09 PM
#3

#1. Jo det finns det säkert men jag är ingen vidare på att hitta rätt sida till rätt inlägg XD

#2. Nja… Häftigt skulle jag säga först när jag får nån nytta av det. Typ vinna på lotto eller nått istället för att veta vad dom ska spela på radion X3

[Noxblood]1
3/29/14, 5:11 PM
#4

Visst ja, en annan "syn" jag hade förra veckan:P Jag stannade till på en loppmarknad och köpte mig en hederlig gammal mora-kniv. Sen när jag satte mig på omegle så stötte jag på en tjej… från Mora. Den chatten blev lite awkward ;P

Upp till toppen
Annons: