08. Litteratur & författare

Drakarnas dans

2013-10-22 19:35 #0 av: Arny

Nu har jag läst ut drakarnas dans. Kommer det en bok till och vad heter isf den? Jag tyckte den här boken var den segaste och vid några tillfällen ville jag lägga ner läsandet totalt. Men nu är jag klar. Hoppas uppföljaren blir mer i stil med de andra =)

Anmäl
2013-10-23 01:43 #1 av: Thaeri

Författaren håller på att skriva på The Winds of Winter, och den planeras släppas nästa år, sedan kommer det ta ett tag för den att bli översatt. Efter den kommer det komma en bok till som kommer heta A Dream of Spring, men sedan är det slut.

Så totalt sju böcker ska det bli i serien.

Anmäl
2013-10-23 10:44 #2 av: Arny

Men fanns det inte 2 delar av drakarnas dans?

Anmäl
2013-10-23 10:45 #3 av: Arny

Jag kommer köpa dom sista på eng. Orkar inte vänta Skämtar

Anmäl
2013-10-23 16:39 #4 av: Yelly Bean

#2 På engelska vet jag att pocketutgåvan är i två delar, "A Dance with Dragons: Dreams and Dust" och "A Dance with Dragons: After the Feast". Förmodligen för att den är så tjock. ^^ Men det är alltså samma bok, bara att den är i två volymer. Glad

EDIT: Alla är inte uppdelade. Jag har hela A Dance with Dragons i en bok. 

Anmäl
2013-10-23 16:40 #5 av: Yelly Bean

För övrigt, jag kaaan inteee väääntaa på Winds of Winter! StorgråterOskyldig

Anmäl
2013-10-24 09:57 #6 av: Arny

När beräknas Winds of winter komma ut? Köper den på eng. Vill inte vänta på svenska versionen =)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.