Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 1719 ggr
Shanea
8/23/13, 9:04 PM

Säsongsavslutning för True Blood

Så, nu var det snart en vecka sedan säsong 6 av True Blood hade säsongsavslutning i USA. Själv ska jag se sista avsnittet idag så vet faktiskt inte hur det slutar än, men lite nyfikna på vad ni som sett säsongen tycker? Anser själv att True Blood är en serie som gått mycket upp och ner, ibland älskar jag den över allt annat, och andra säsonger bara tröttnar jag. Kan inte förstå att det redan visats 6 säsonger. 

Än så länge anser jag att denna säsong varit en av de bättre :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Annons:
Yelly Bean
8/24/13, 8:41 AM
#1

Den tog verkligen en oväntad vändning i slutet! Men jag tycker som du, att det var en av de bättre säsongerna. Är verkligen ivrig på att se fortsättningen nu. 😛

Odd
8/24/13, 6:06 PM
#2

Brukade tycka True Blood var en utav dom bättre TV-serierna på TV, men jag slutade titta under nån säsong när Eric blev en viktigare karaktär. Kanske lite småsint av mej, men jag tycker Skarsgårdarna är så obekväma att titta på xD

Har funderat på att läsa böckerna istället, ingen tid till det dock 😕

   ~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

michanna
8/27/13, 7:58 AM
#3

Gillar böckerna bättre  men gillar serien också. ( men totalt olika böckerna numera.. )  längtar redan till nästa säsong då böckerna har jag redan läst ut.

Shanea
8/31/13, 2:49 PM
#4

Jag är väl en av de få som läste ett par böcker men aldrig tyckte att de blev lika bra som serien :P Men som fler innan mig sagt, de är så olika och jag har svårt för stilen i böckerna, den är liksom… för rakt på, kommer inte i det, byggs liksom inte upp tillräckligt för mig.

Håller med om att sista avsnittet kändes lite ovanligt, hoppa i tiden och dra in gamla kärleksintressen som inte varit intressanta på år liksom… Men det kändes bra ändå, jag tycker det intressantaste med serien är hur människor och vampyrer samexisterar och deras ställning i samhället, och har rent generellt tyckt bättre om säsonger med fokus på detta (trean, femman, och sexan är nog favoriterna), blev galen när de enligt mig avbröt "det viktiga" med sentimentala klipp om Terrys bakgrund -_- Hoppet gjorde ju att man fick en chans att se hur det utvecklar sig under tid.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Upp till toppen
Annons: