Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 2281 ggr
AnnaMoonshadow
4/8/13, 1:31 PM

Serien Revolution

Hej! någon mer än jag som sett den nya serien Revolution? Vad tycker ni om den? Själv tycker jag den verkar väldigt väldigt lovande.

För er som inte sett den ännu rekommenderar jag den till! Om vi ska dra handlingen lite kort handlar det helt enkelt om hur samhället ställs på ända när all elektronik slutar fungera i hela världen och människorna kämpar för att få ett nytt fungerande vardag utan allt det vi blivit vana att ha. Femton år in i framtiden blir några individer indragna i rebellernas kamp mot det nya diktatoriska militärledningen.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Yelly Bean
4/9/13, 7:15 AM
#1

Jag följer det! Jag trodde det skulle vara lite bättre, men tycker ändå att det börjar ta sig nu 🙂

Det är en spännande idé i alla fall!

AnnaMoonshadow
4/9/13, 7:45 AM
#2

mm, jag tycker den påminner lite om både Tera Nova och Jericho, är bara rädd att de kommer lägga ner den om den får för lite tittare :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yelly Bean
4/9/13, 3:05 PM
#3

Terra Nova tycker jag verkar bra, men tråkigt att de lade ner den efter bara en säsong så jag vet inte om jag ska se det. Blir väl antagligen bara irriterad på att det inte finns någon fortsättning. 

Ja, det finns väl alltid en risk för det. Men man kan ju hoppas att det fortsätter sändas 🙂

AnnaMoonshadow
4/11/13, 7:45 AM
#4

#3 jo, Terra Nova älskade jag så blev oerhört ledsen när de bestämde för att lägga ner den. Speciellt som den avslutas med värsta cliffhangern xD  Så råder dig att inte se den om du har lätt för att bli arg för sånt även om den var väldigt trevlig att se  ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yelly Bean
4/11/13, 8:05 AM
#5

Haha, okej kan förstå känslan! De gjorde ju samma sak med Heroes 😭

Paltn
4/20/13, 12:20 AM
#6

Blev besviken på revolution, tyckte den lovade mer än vad de kunde leverera. Lite mer pengar och en bättre manusförfattare så hade iden nog slagit bättre. Att det är skaparn bakom lost som ligger bakom märks tyvärr för tydligt då vissa saker i serien verkar mer eller mindre kopierade rakt av…ingen direkt nyskapande mystik från den mannen.

Superbra koncept som mannskapet bakom inte kunde leverera nog bra helt enkelt, men jag ser den fortfarande…dock inget jag sitter och längtar efter som med t.ex walking dead eller game of thrones.

// Paltfan

Annons:
[Devya]
4/21/13, 1:27 PM
#7

Jag började se på serien men den var alltför dålig. Förfärliga skådisar som bara gjorde mig irriterad. Jag såg väl ungefär 4 episodes och så fick jag nog.

Yelly Bean
4/21/13, 4:52 PM
#8

Jag har faktiskt inte sett de avsnitten som kommit efter uppehållet. Har liksom inte behovet av att se dem NU NU NU som med andra serier jag följer. Men om jag inte har några andra avsnitt att se nån dag så kan jag se dem. Lite den typen av serie är det för mig. ^^

Upp till toppen
Annons: