Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 3066 ggr
Cochon
2012-03-20 19:35

Bio premiär - Hungerspelen

Hallojsan! =)

Fler än jag som ska se Hungerspelen på fredag?
Och vad förväntar ni er av filmen?

Jag längtar extremt, är galen i böckerna och hoppas att filmen inte kommer paja böckernas rykte, men av dem få trailerna jag har sett så ser det ut som filmen kommer leva upp till förväntningarna. ^^

//:Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Blenky
2012-03-20 19:40
#1

Åhh, jag längtar också efter att få se den!!! Skrattande
Tyvärr så har jag inte planerat att se den på bio. Ska nog köpa filmen så fort den går att köpa och titta på den hemma med familjen, mycket mysigare men det är mycket häftigare att kolla på bio… Obestämd

Tja, ha så roligt på fredag! Flört

// Rebecka Glad

Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat

meerschweinchen
2012-03-20 20:10
#2

Ska se den på fredag och jag längtar såå! Hoppas den bara den är lika bra som böckerna, fast filmer brukar inte vara lika bra som böckerna enligt mig, men bara den inte är jätte dålig ;)

Mvh Sabine

MissInAction
2012-03-21 22:08
#3

Yes jag ska se den på fredag Skrattande ska sitta med ett gäng som tar upp en hel rad i salongen, haha! 

Är spänd och förväntansfull, naturligtvis, efter trailers och bilder som jag sett!

Försöker att inte ha för höga förväntningar men i mina sansade stunder så inser jag att de måste klippa och ändra för att göra det till en spelbar film och mer eller mindre irriterad brukar jag bli på filmer som bygger på böcker - men det återstår att se Flört
Vet att exempelvis Madge inte är med alls i filmen!

Håller på att läsa om boken nu men jag kommer inte hinna färdigt, har bara tagit mig halvvägs igenom Gråter nåja…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

AnnaMoonshadow
2012-03-22 09:03
#4

jag har planer på att se den men vet inte om det blir av redan på fredag, har så mycket för mig :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cochon
2012-03-22 17:54
#5

#1 Hihi, bra idé. =) Fast för min del hade det aldrig gått eftersom jag har en kompis som är helt förtrollad av dem böckerna, så hvis jag inte ser premiären kommer hon nog berätta varje detalj av filmen för mig, hihi. ;-)

#2 Detta blir min första film som jag ser där jag har läst boken till, så har tyvärr inget att säga till om där, men många säger ju att det är så att böckerna alltid är bättre än filmerna, men man får ju se. ;P

#3 Haha, kan verkligen se framför mig att ditt gäng kommer tissla och tassla på er rad om vad som stämmer överrens med boken och vad som inte gör det. ;-) Fast det kommer nog ske på många ställen i bion eftersom många i publiken kommer säkert ha läst böckerna redan. :P
Nu blev jag lite förvirrad, nämns Madge i ettan…? :S

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

MissInAction
2012-03-22 19:57
#6

#5
Haha kanske, men förhoppningsvis inte - hatar när folk hela tiden ska kommentera under filmerna!! Däremot är det ok med spontana skratt eller gråt, tycker jag.

Madge, borgmästarens dotter - som ger härmskrikebroschen till Katniss Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Cochon
2012-03-22 20:37
#7

#6 Är rädd för att det kommer finnas ett par "komentatorer" i salongen, men hoppas min blir utan. ;-( Tycker också att folk som pratar under bio är almänt irriterande… -.-
Ja ha, trodde Madge var Finnicks handledare, heter Finnicks handledare också Madge eller är det jag som blandar ihop dem? :S
Men.., mög Skrikandes *surar*, utan henne så blir ju liksom hela "Härmskrikan" inte lika bra. (eller hur man nu ska säga det)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

MissInAction
2012-03-22 21:17
#8

Mags! Hette Finnicks mentor Tungan ute Ja jag erkänner att jag googlade för jag orkade inte dra fram boken ur bokhyllan xD


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Cochon
2012-03-22 21:38
#9

#8 Just det. xP
Haha, säker på att du tänker på rätt bok nu? För så jobbig är väll inte hungerspelen att dra ut ur bokhyllan? Oskyldig   Hihi Flört

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

MissInAction
2012-03-22 22:30
#10

#9
Haha nej visserligen inte - särskilt med tanke på att de jag har hittills är pocket! Men de står längst ner, bakom keyboarden, och jag är lat Oskyldig

Hur som helst - IMORGON vid den här tiden så sitter jag och tittar på filmen! SkrattandeSkrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Thiah]
2012-03-23 22:25
#11

Hade ingen aning om detta innan jag såg reklamer på teve

MissInAction
2012-03-24 00:55
#12

Jasså har det varit TV-reklam? Förvånad
Har jag inte sett - men å andra sidan så tittar jag nästan aldrig på TV numera..

Nu har jag iaf varit och sett filmen! Skrattande Så nu är jag lycklig! Fast det känns samtidigt tomt, och lite konstigt - det var snabbt över och det finns så mycket i boken som hade kunnat varit med. De hade ändrat en del stora saker, men det gör de ju alltid.

<3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sehvrin
2012-03-24 21:27
#13

Jag tänker se filmen och har ganska höga förväntningar då både författaren och Neil Gaiman (som är min favoritförfattare och som brukar ha mycket bra smak) tyckte om filmen.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: