Annons:
Etikett05-köp-sälj-byt
Läst 2028 ggr
TerriZue
6/14/11, 3:58 PM

Sökes desperat

Hej hej!

Nu har jag letat precis överallt utan något ordentligt resultat och jag håller på att bli alldeles galen!

Det jag letar efter är en bokserie som verkar vara helt omöjlig att få tag på!

Serien heter Magikerns Saga och är skriven av Maggie Furey.

Jag lånade den av en bekant för ett antal år sedan och efter det har jag varit som besatt av att få tag i böckerna på egen hand men de finns verkligen ingenstans. Jag har letat i bokhandeln, second hand-butiker, blocket, tradera, CDON, Ginza… Jag har lusletat på internet i timtal men ändå tinte lyckats få atg i dem. Det finns vissa delar på en del ställen men andra delar är verkligen helt omöjliga att hitta!

Finns det någon här som känner till bokserien jag pratar om? Någon som vet var jag kan få tag på den? Kanske rentav någon här inne har serien och vill sälja den?

Tacksam för all hjälp jag kan få! :)

MVH

Mimmie

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
Endroppeihavet
6/15/11, 5:09 PM
#1

Du vill ha dem på svenska? För på engelska gick de att hitta på

ebay UK Amazon och SF-bokhandeln

Men jag kan tänka mig att vissa delar är svåra att få tag på. Brukar vara så (av någon underlig anledning) att de slutar producera vissa delar i bokserier.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

TerriZue
6/16/11, 1:38 PM
#2

Jo, jag vet… har hittat dem på engelska på en del ställen. Det är dock så att det bara finns fyra delar på engelska eftersom de delade upp varje bok i två när de översatte dem. Även om det är samma historia vill jag helst ha dem på svenska eftersom det är så jag läste dem från början. :(

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Shanea
6/17/11, 6:02 PM
#3

Har du kollat bokbörsen? Väldigt bra sida för begagnade böcker. När jag letade efter just vissa delar i en serie som hade slutat tryckas så hade de flera stycken där.

Jag gjorde bara en snabb sökning och verkade finnas flera böcker i den serien på svenska där.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


TerriZue
6/18/11, 7:50 AM
#4

Tack för tipset! :) Ska kolla upp det på en gång!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Upp till toppen
Annons: