Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 1473 ggr
Shanea
6/6/11, 6:55 PM

First look at Breaking Dawn: part 1

Inatt, under MTV Movie Awards släpptes första trailern till Breaking Dawn som kommer ut 18 november. Förväntningarna är höga, minst sagt. Själv tycker jag att filmerna blivit bättre och bättre även om jag inte är så förtjust i första. Nu ska jag sätta mig och titta på resten av galan. Enjoy och berätta vad ni tycker! Ser det lovande ut?

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Annons:
Frida
6/6/11, 7:04 PM
#1

Man kan tycka vad man vill om vampyrtolkningen och allt det där, men jag gillar böckerna och filmerna. Ser verkligen fram emot slutet och det var inte en dålig trailer de fått fram. Den väcker onekligen "måste se nu!"-begäret Tungan ute

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Endroppeihavet
6/6/11, 8:56 PM
#2

Ojdå, det ser ju ut som att man kanske få se lite av sexscenen som utelämnades i boken.. (jag trodde givetvis något var fel och vände tillbaka- och upp och ner på sidan flera gånger innan jag insåg att.. Nej.. Ingen sexscen..)

Jag var en av dem som föryngrades och blev 14 år igen, när jag läste böckerna.. Dåvarande grammatikkursen gick helt åt H*vete..

Dock så vet jag ju att jag kommer bli så förbannad när filmen slutar.. Har ganska stor föraning på att den kommer sluta på ett extremt irriterande ställe..

Men trailern som sådan får mig att vilja se den nu!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Shanea
6/6/11, 9:57 PM
#3

#2: Jo, tror allt de kommer mjölka ur den där sexscenen rätt ordentligt, med tanke på bristen av just sånt i de föregående filmerna. Med tanke på hysterin kring Robert Pattison så ser de nog fram emot att få visa upp mycket naken hud ;-) Undrar jag om de kommer lyckas göra det bra, är ju en rätt "speciell" situation…

Håller med, trailern ger verkligen mersmak, trodde jag tröttnat på hela Twilight grejen, men nejdå, jag vill se mer och det nu… Tycker den avslöjar väldigt mycket också… Fast eftersom jag med läst böckerna så kanske man förstår mer än vad de som bara sett filmerna gör.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


Endroppeihavet
6/6/11, 10:08 PM
#4

#3 Ja risken finns ju att det istället blir fjantigt..

Jo, trodde nog också att jag tröttnat på Twilight.. Tänkte att jag absolut inte skulle gå på Twilight movie night den här gången.. Men om det blir aktuellt så tänker jag nog gå.. Fast då tantstyle med varm choklad, ett ton med godsaker och filt..

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

MiniAndMe
6/9/11, 7:34 PM
#5

I Can´t wait… Lääängtar! Vill också se Twilight movie night, men kommer jag väl inte kunna ändå… ^^

Shit vad myyysigt det hade varit. Fick inte gå förra året…

[Thiah]
6/14/11, 5:19 PM
#6

Jag tycker nog bättre om böckerna än filmerna men så är det väl väldigt ofta? Trots att pojkvännen tycker man är konstig så ska jag nog iväg med tjejerna och se nästa film på bio, den med.Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: