Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 2062 ggr
Frida
4/28/11, 9:08 PM

Ny trailer till sista Harry Potter filmen

Igår släpptes en ny trailer till den sista Harry Potter filmen. Det ser riktigt bra ut, men vad händer egentligen en minut och elva sekunder in i trailern? Förvånad

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
MoaL
4/28/11, 10:05 PM
#1

Ja det kan man fråga sig. Något sådant finns inte i boken ju. Obestämd Men jag ser fram emot sista filmen. :) Första delen av den här sista filmen är den första jag tyckte var bra i hela Harry Potter-filmserien. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Shanea
4/29/11, 12:05 PM
#2

Ooooh, ser riktigt bra ut :) Men det där vi en minut och elva sekunder är nog garranterat något filmskaparna har hittat på själva, de har ju en ovana att göra så ibland… Men vem vet, kanske bidrar till att filmen blir bättre även om det inte stämmer in på boken.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


[Morfalum]
5/6/11, 4:19 PM
#3

Nej, det finns inte med, helt värdelöst ju. Jag gillar inte alls när de gör så. Då tycker jag de likagärna kan göraen oberoende film om de tycker att storyn gör sig för dåligt på duken. Fy skäms

Frida
6/17/11, 8:47 AM
#4

Här kommer ytterliggare en trailer. Enjoy!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Halvdansken
6/17/11, 3:56 PM
#5

Och så kallar många det för barnböcker eller barnfilmer… det är mer brutalt än "Ringen".

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Thiah]
6/18/11, 6:03 PM
#6

#5 det började som en barnbok men nu har det , enligt mig, verkligen blivit en vuxengrej.

Annons:
Shanea
6/19/11, 12:40 AM
#7

Oh, snacka om rysningar jag fick…

#6: Tycker att det är det som är en del av charmen med Harry Potter, för min generation som växte upp med Harry Potter så utvecklades de med oss liksom, från barnbok till vuxenbok. Fast riktig barnbok var det väl kanske aldrig riktigt, inte bara i alla fall.

Sista filmen här känns nästan som en skräckis :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.


MoaL
6/19/11, 3:34 AM
#8

Jag tycker att det är så det ska vara. Harry Potter är inte elva år längre, och han lever inte direkt i krambjörnarnas värld. ^^ Det är meningen att det ska vara betydligt läskigare nu; Voldemort - i princip ondskan personifierad - är lös. Man kan inte direkt fövänta sig något puttinuttig och barnvänligt i 5års-klassen då. :P Dessutom tål barn mer än vad många tror, det daltas och nojas för mycket av de vuxna.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MissInAction
6/28/11, 11:25 AM
#9

Jag tycker som #3 angående att de hittar på egna scener till filmerna. För att det ska bli bättre. Oh my, alla HP-fans är ju fans för att de älskar det som sker i böckerna, och fansen är många. Detta gör de endast för pengarnas skull Skrikandes

Annars så tycker jag de har fått till bra trailers. Hoppas bara att de förstört så lite som möjligt av sista filmen Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

thecatdoggy
6/29/11, 11:52 AM
#10

Den andra trailern var bättre enligt migCool. Den här serien börjar värkligen bli en action/fantacy serie! Det är värkligen inte lik en skräckfilm har sett många (fasten jag är 13 år :) Har sett alla filmerna och längtar tills den här filmen kommer ut!!!

Yelly Bean
1/18/12, 5:36 PM
#11

När jag såg den officiella trailern, alltså innan filmen kom på bio, så blev jag nästan ledsen. Den verkade så dålig! Kändes som det bara var krig i den, och det är det ju inte i boken. Jag trodde den skulle förstöra hela slutet. Men sen kom jag ut ur biosalongen som ett barn på julafton. Tycker nog den var bäst av alla 8 filmerna! :D

MissInAction
1/18/12, 9:37 PM
#12

#11
Åh ja, tycker också att sista filmen varit bäst! <3
Fast helt klart enligt mig också sorgligast….


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
1/19/12, 12:26 PM
#13

#12

Ja, gråter typ varje gång nån dör, men mest när Snape gör det. <3

Annons:
MissInAction
1/19/12, 5:06 PM
#14

#13 3 samma här…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: