Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1449 ggr
loreena
2007-11-03 00:07

Fantisera lite

Kom på en knäpp ide som jag skulle vilja pröva på er. Ni får använda er av er fantasi en stund om ni vill

Jag skulle vilja att ni skulle svara på mina frågor, men istället för att svara med era riktiga namn osv. så skall ni hitta på namn som är Fantasyinspirerade och fantisera ihop var ni bor och vad ni har för jobb/ uppgift osv. T. ex Evangelinga Mörkermoln, bor i skogen långt borta i byn Tansaria osv. (gärna en sån person som ni skulle vilja vara om det var möjligt)

Frågorna:

1. vad heter du? Är du en kille eller tjej

2.Varifrån kommer du?

3. hur gammal är du?

4.Vad brukar du göra?

5. Hur är din boendesituation?

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?

7.Vad är det roligaste du vet?

8. vad är det värsta du har varit med om?

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"

10. Vad är du rädd för och varför?

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?

Nu vänta jag i spänning på att få höra om era spännande presentationer.

Annons:
Frida
2007-11-03 01:04
#1

_1. Vad heter du? Är du en kille eller tjej
_Sendacana Ekenlöv, mer känd som Sedda - tjej

2.Varifrån kommer du?
Född och uppvuxen i den medelstora staden Reina längs med den stora handelsvägen i landet Chandal.

_3. Hur gammal är du?
_Runt 20

4.Vad brukar du göra?
Hjälpa till i familjens värdshus men finner mest nöje i att smita hem till farföräldrarna och lyssna på historier och få lära mig annat än hur man laga stuvningar och serverar gäster.

5. Hur är din boendesituation?
Bor på övervåningen i ett hus som står på bakgården till familjens värdhus. Undervåningen hyrs som kontor-/lagerlokal av en handelsman som ofta följer med sina egna handelskaravaner.

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?
Jag är rätt nöjd med min tillvara men vill väldigt gärna ge mig av och studera på Universiella Akademin

7.Vad är det roligaste du vet?
Att strosa runt i skogen under hösten och bara existera.

8. Vad är det värsta du har varit med om?
Min äldre systers självmord efter att hennes käresta dött av lunginflammation.

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"
Min familj består av mina föräldrar, två äldre bröder, en avliden äldre syster och två yngre tvillingbröder. Farföräldrarna bor bara ett stenkast ifrån oss och morföräldrarna bor utanför staden på sin gård. I själva verket bor alla på min mors sida utan för staden och lever som bönder.
Vänner har jag inte så många av eftersom jag inte känner att jag har så mycket gemensamt med andra flickor i min ålder. Däremot finns det en pojke och hans syster från andra sidan stan som får undervisning hos farföräldrarna som jag tycker om mycket. Varken mor eller far är så förtjusta i dem tyvärr eftersom de inte är av "vår sort."

10. Vad är du rädd för och varför?
Jag är rädd för mörkret (vem vet vad som smyger omkring där) och myror (syskonen tyckte det var kul att sätta ut mig i en myrstack när jag var mindre).

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?
Vår stad är lagom, vilket är själva problemet. Men jag vet inte om jag föredrar landsbyggden eller storstan. Så jag hoppas att jag en dag får pröva på alla varianter innan jag måste bestämma mig för var jag trivs bäst. Men som högre utbildad kvinna, finns det egentligen någon plats för mig än i staden lagom? på landsbyggden gör man inte mycket nytta och i större städer krävs bättre ursprung för att kunna utnyttja sin kunskap fullt ut.
Men tänk, vad vore inte ett liv som högt anställd på det Kejserliga bibliotekt? *drömma*

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

loreena
2007-11-03 08:57
#2

Oj så spännande!!! Häftigt! Glad Låter som nån jag skulle vilja läsa en bok om

EmmaG
2007-11-03 17:57
#3

**1. vad heter du? Är du en kille eller tjej
**Jag är den unga mön Arvalyn Månstjärna

2.Varifrån kommer du?
Jag är född och uppvuxen i byn Fangaria

3. hur gammal är du?
17 senvårar gammal

**4.Vad brukar du göra?
**Så ofta jag kan brukar jag sköta om mina älskade trädgårdar som jag ärvde av mina döda mor. I trädgårdarna finner man vackra rosor och buskar men jag odlar även dom flesta örter som finns att tillgå i min del av landet. Ibland hjälper jag min mormor att göra läkedekokter av örterna som vi säljer i byn och ibland åker vi tillsammans till grannbyarna och säljer dekokterna där med.

**5. Hur är din boendesituation?
**Jag, min mormor och våran katt bor i en liten stuga som far byggt och lämnade efter åt oss när han gav sig av i kriget och stupade.

**6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?
**Jag är nöjd så länge jag har en trädgård att sköta om och vårda. Mormor säger att jag snart är redo för lära mig hur man gör magidekokter nu när jag har så lätt för att lära mig läkedekokterna. Och när jag lärt mig allt det finns att lära om olika sorters dekokter kommer jag kunna ge mig ut på vägarna och sälja till lycksökare.

**7.Vad är det roligaste du vet?
**Jag lever ju för mina trädgårdar och är där nästan jämt men ibland är det trevligt med en paus och då brukar jag och min kära väninna Celeste packa ihop en liten korg med gottigheter ifrån hennes mors kök och bege oss ner till sjön. Där vi kan vi sitta och prata om allt i flera timmar!

**8. vad är det värsta du har varit med om?
**Åh, både min mor och min far är döda. Min far stupade i kriget mot grannlandet Ringar när jag endast var 5 vårar gammal. Redan hösten därefter lämnade min mor mig och mormor, ty sorgen efter far var för stor att bära.

**9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"
**Det är bara jag och mormor som bor här i huset. Jag har min väninna Celeste som jag talade om. Det där med pojkar vet jag inte riktigt.. Mormor varnar mig för dom. Säger att man ska va aktsam, för dom är inte alltid ärliga i sina uppsåt gentemot en. och sen har jag ju mina trädgårdar, hur ska jag ha tid med en kärlek? Celeste har en pojke som uppvaktar henne. Kommer med blommor nästan varje dag. Vi tror att han kommer be om hennes hand snart. Men jag ska erkänna att Celeste verkar va så lycklig och kär i denna pojke, så jag avundas henne lite. Men fy så hemskt att säga! Men kanske får jag oxå en dag uppleva kärleken..

10. Vad är du rädd för och varför?
Jag har levt ett skyddat liv tack vare min käre mormor, trots att både min far och min mor inte finns kvar. Detta är en trygg plats att leva på och inget ont händer oss här. Hur kan man vara rädd för något när allt man känner till är gott?

**11. Hur vill du att din framtid skall se ut?
**Som jag nämde önskar jag en dag att ge mig ut på vägarna för att upptäcka landet och sälja mina dekokter. Men egentligen är jag ganska nöjd med att leva och bo här och har svårt att skiljas från denna plats någon längre tid.
Men jag hoppas att jag en dag får träffa en trevlig man som blir min make och att vi får barn ihop. Jag skulle vilja lära mina barn vidare läran om örter och hur man gör dekokter.

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Frida
2007-11-03 18:46
#4

#2 Hihi, tack. Du får ju också lägga upp en "presentation."

#3 Hopkok eller har du funderat på det länge? Låter rätt genomtänkt.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

EmmaG
2007-11-03 19:00
#5

Haha, nä mest hopkok!
Byn Fangaria & förnamnet Arvalyn är hämtade ur min bok jag skriver. Men livet jag beskriver är det inte. Tanken om passionen för trädgårdar ska jag erkänna kommer mkt ifrån drottning Kettricken ur Robin Hobbs böcker Fjärrskådarna, som jag läser just nu =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

loreena
2007-11-04 22:53
#6

Tack Emma J. Vov. Här var ännu en bok som jag skulle vilja läsa.. Glad

Annons:
loreena
2007-11-05 00:24
#7

1. vad heter du? Är du en kille eller tjej

Hej. Jag är Elemånie Kangeloo

2.Varifrån kommer du?

Från Furuskogen. Den stora skogen som ligger en dagsvandring från hamnstaden Hannebor. Jag är född  och uppvuxen där i ett litet samhälle som kallas för Side.

3. hur gammal är du?

Jag blir 18 till midvinterfesten

4.Vad brukar du göra?

Förut hjälpte jag till hemma på gården med kreaturen och matlagningen, men nu har jag äntligen fått jobb i Hannebor på värdshuset Silverbägaren och nu får jag äntligen förtjäna lite pengar och se lite mer av världen! Det här har jag väntat så länge på. Min mor ville inte släppa iväg mig men det var min far som till slut övertalade henne. Hon har mig fortfarande som  ett litet barn fastän jag snart fyller 18! Jag är mogen att ta mitt eget ansvar nu och tjäna mina egna pengar. Tacka vet jag far! Han är nog den ende som förstår mig. Han vet att jag inte klarar av att sitta där i Furuskogen resten av livet. jag vill ut och leva, se världen!

jag borde kanske inte berätta vad annat jag brukar göra.. Mor skulle få stora skälvan om hon visste.. jag är rädd för att inte ens pappa skulle ta emot mig med öppna armar om han visste. Ni förstår, hemma i byn är man väldigt måna om att hålla sig till förfädernas regler och förordningar.. Jag brukar fara ut till Jangelboorön de gånger jag har min lediga lördag. (är jag i jobb händer det sig att jag ljuger mig till ledigt..) Därute dansar jag med vänner och karlar förståss! Det bjuds på soppa och ibland är jag med i vadslagningar och tävlingar. Förra lördagen klarade jag av att gå på stocken och Efrir fick betala hela 3 örredan åt mig!

5. Hur är din boendesituation?

Just nu är jag mycket nöjd! Förut trängdes jag i lillstugan med mina föräldrar och mina tre irriterande bröder och perfekta storasyster.. Visst älskar jag väl dem allihopa på ett eller annat vis även om det ibland känns som att jag är en bortbyting. När jag var mindre var jag övertygad om att jag egentligen var en unge som blivit utplacerad hos mor istället för hennes riktiga, perfekta, snälla, lydiga baby med lika gula lockar som storasyster Ferendra och blåa ögon som alla mina brorsor.. Jag har hört andra säga det också, på ett elakt vis. Det finns många skvallerkärringar i byn. jag passar väl inte in med mitt röda hår och fräkniga ansikte..

Nu för tillfället är jag inhyst på ett vindsrum på Silverbägaren. Det är inget stort tillhåll men jag trivs! Från mitt fönster kan jag titta ut över den myllrande gatan. jag har utsikt över hela torget! Sen delar jag rum med Krizana som är en trevlig flcika i min egen ålder. Det var föresten hon som invigde mig i de här jangelbooröresorna. Hon är inte som någon annan flcika jag känner. Hon är som jag. Som om vi skulle vara systrar.

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?

Jo! Det är jag nu. vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja göra massor. Kanske ta tjänst på något av skeppen som brukar ta iland här i Hannebor. brukar gå omkring därnere i hamnen och kika på alla främlingar som tar i land och alla spännande tunnor och grunkor som de lastar av. Jag har faktiskt fått ett erbjudande, även om det kanske inte var på alvar. Han är lite lurig Garmus Mörkeröga. Han är väldigt charmig och jag tror han är en sån där som har en kvinna i varje hamn.. men han är rolig och spännande och jag skulle inte ha något emot att vara hans "skepsgosse" som han själv uttryckte det. Men jag är lite osäker på hans avsikter, för jag tänker absolut inte bli hans älskarinna eller något sådant..

7.Vad är det roligaste du vet? Det är nog som jag sade tidigare att åka långbåt till jangelboorön och bara dansa och ha roligt.

8. vad är det värsta du har varit med om?

Usch, det vill jag hellst inte tala om. Jag höll på att råka riktigt illa ut en natt när jag vandrade hem till värdshuset efter att jag kommit iland från en Jangelbooröresa. Någon måste ha sett att jag varit ut till ön och sedan följt efter mig. Det är lite farligt att åka till jangelboorön för vissa männsikor ser det som en stor synd. De säger att vi dansar med den Lede därute och annat struntprat. Nåja, i alla fall var det två främmade karlar som hann ifatt mig och de började hota mig och kalla mig för otäcka saker.. men jag hade tur! Jakarto Den Vise hade tydligen hört att jag ropade på hjälp och han kom till undsättning. tack och lov för det.. jag är bara lite rädd att han kommer att få betala för att han försvarade mig för han hör till de lärde i Hannebor som talar om den store Guden Efir..

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"

Nå som sagt min familj är mor, far och fyra syskon. hemma i byn har jag inga vänner. En kavaljer hade mor min sett ut åt mig, men jag tycker inte alls om honom. Han är för tråkig. Finns ingen råg i ryggen på honom! Krizana är min bästa vän. henne kan jag berätta vad som hellst åt. Sen har jag förståss många nya ytliga bekanta som jag träffat på jangboorön. Och så Jakarto då förståss.. Jag vet inte vad jag skall säga om honom riktigt. Han försöker överatala mig att sluta "leva så faligt" och har till och med bjudit in mig till hans boning där han predikar om Efir. Vet inte om han tror han kan frälsa mig eller..? Jag tänker aldrig sluta åka till jangelboorön. jag vet inte varför jag känner mig dargen till karlen överhuvudtaget! han är alldeles för korrekt och irriterande vänlig mot mig men ändå tycker jag om att höra honom prata..

10. Vad är du rädd för och varför?

Jag är lite rädd för de där männen som hotade mig, men jag och Krizana har lovat varandra att aldrig vandra ensamma. Sen är jag rädd för att far skall få veta vad jag håller på med och att det skall göra honom så besviken och förfärad att han aldrig kan se mig i ögonen igen.

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?

Vet inte. Att jag får fortsätta leva mitt liv på mina egna vilkor och att mer folk hemma i byn skulle få upp ögonen för hur lärorikt och intresant det är att leva utanför Furuskogen.

Nu måste jag iväg. Långbåtarna väntar säkert nere vid stranden redan.

leja
2007-11-05 14:53
#8

1. vad heter du? Är du en kille eller tjej

Jag heter Nick, har inget efternamn som jag vet, men vill bli trollkarl och då får jag välja själv. Jag är kille, men jag har flik vänner bland de andra ungarna på gatan.

2.Varifrån kommer du?

Här från stan, tror jag. Har varit föräldralös och levt på gatan så länge jag kan minnas 

3. hur gammal är du?

Ca 12 år tror jag 

4.Vad brukar du göra?

Tigga och stjäla, men även erbjuda mina tjänster till alla som vill betala för min hjälp, det är inte så många. När karavanerna kommer in till karaalerna så springer jag med meddelande till och från de som jobbar där. Jag har flera vänner bland vakterna och de har lovat att när jag blir äldre så kan jag få jobb hos de. Så jag brukar träna att slåss med dem och använda vapen också. När de inte är här brukar jag kolla trollkarlarnas kvarter och försöker lära mig om trolldom. Man får ingen utbildning om de inte tar in en som lärling, som fattig tiggar unge har jag inga pengar att betala med. Men jag kan trolla lite granna och de som har mycket krafter kan få utbildning ändå. Men krafterna brukar inte manifestera sig fullt ut innan man är 15 år. Så jag vet inte hur det blir ännu.

5. Hur är din boendesituation?

Bor på gatan och med andra tiggare i de övergivna katakomberna, när det är kallt.

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?

Jag är inte nöjd, men jag förväntar mig att jag ska få chansen att ändra på situationen. En dag skulle jag vilja försöka hitta mina föräldrar, ibland drömmer jag om fina hus, vagnar med fina hästar och en mörkdam som viskar ömma ord till mig. Men det är nog bara drömmar. 

7.Vad är det roligaste du vet?

Att hålla på med trollformler och att öva svärdsfäktning. 

8. vad är det värsta du har varit med om?

Att växa upp på gatan 

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"

Har många vänner, både bland tiggarna, tjuvarna och bland karavanerna. Inte så många bland vanligt folk. Känner inte till någon familj. Men jag togs hand om av en gammal tiggare som lärde mig läsa och skriva och mycket mer. Men han dog i vintras. 

10. Vad är du rädd för och varför?

Vakten i staden, om de tar en när man stjäl kastas man i fängelset och i värsta fall blir man sänd till gruvan. 

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?

Helst skulle jag vilja bli en stor och känd trollkarl, men annars så en karavan vakt. Men än så dröjer det flera år innan jag kan bli någotdera.

Vad ska man ha som signatur tro?

loreena
2008-06-01 23:31
#9

Puttar upp den här igen för det skulle vara kul att höra lite fler historier

EmmaG
2008-06-02 08:40
#10

Åh, den här tråden letade jag efter för länge sen, men hittade den inte då..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Hamka
2008-06-08 19:21
#11

1. vad heter du? Är du en kille eller tjej

Jag heter Naurbereth och då en alvkvinna.

2.Varifrån kommer du?

Det är tyvärr okänt för både mig och mina fosterföräldrar , men jag har bott i Hithlum så länge jag kan minnas.

3. hur gammal är du?

Omkring 2500 år gammal

4.Vad brukar du göra?

Jag skriver mina egna låtar och dikter och framför dom sedan för det kungliga hovet. Jag är även med i landetsförsvars styrka och om det behövs skickas jag ut i strid.

5. Hur är din boendesituation?

Jag bor ensam i ett trähus , ovan marken.

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?

Jag är ganska nöjd, jag slåss för att skydda det land jag älskar. Men det finns också en längtan att se världen utanför.

7.Vad är det roligaste du vet?

Att hålla på med trollformler och att öva svärdsfäktning. 

8. vad är det värsta du har varit med om?

Jag har sett vänner som jag känt i hela mitt liv falla i strid.

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"

Jag har många manliga vänner, jag har aldrig varit riktig accepterad av de andra alviska kvinnorna eftersom att jag inte är som de. Har växt upp med fosterföräldrar men de har gett sig av till en tryggare plats . Mina biologiska föräldrar vet jag inget om men de tros vara döda.

10. Vad är du rädd för och varför?

Att Hithlum faller i ondskans händer.

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?

Jag vill leva på resande fot igenom midgård.

loreena
2008-06-09 23:47
#12

#11 Ännu en spännande karaktär som man gärna skulle vilja läsa mer om!Glad

TerriZue
2008-06-26 00:08
#13

1. vad heter du? Är du en kille eller tjej

Mitt namn är Nimue (tjej).

2.Varifrån kommer du?

Jag till hör det stolta krigarfolket från landet Idamesus och jag har växt upp i den lilla byn Les Teona.

3. hur gammal är du?

Jag har precis fyllt 187 år vilket innebär att jag äntligen är myndig. Jag är född i magikerns tecken och mina krafter börjar nu nå sin höjdpunkt.

4.Vad brukar du göra?

Jag rider ofta ut i skogen och stannar där i några nätter (inte för länge för då vet jag att min äldre bror blir orolig). Jag tycker om att vara för mig själv och öva på mina magiska krafter som är baserade på de fyra elementen, jag har en viss fallenhet för luft. Eftersom vi är ett krigarfolk har min bror tränat mig med vapen, jag berhärskar svärdet något sånär men min verkliga talang är pil och båge vilket jag brukar träna på under mina besök i skogen. När jag är hemma på gården hjälper jag min bror att ta hand om djuren och resten av sysslorna men det är ingenting jag njuter av, jag vill ha äventyr och spänning.

5. Hur är din boendesituation?

Jag bor på en liten gård i utkanten av byn, vi har ett stall med plats för tre hästar och vi har en ladugård med två kor, fem getter och tre grisar. Vi har även en massa höns som springer lösa på gården. Vi äger en del mark och kan bruka jorden så vi har tillräckligt med råvaror för att kunna leva ganska så bra. Huset är litet men räcker åt mig och min bror, vi spenderar ändå inte så mycket tid där inne.

6. Är du nöjd med din livssituation eller vad skulle du vilja göra?

Nej, jag är inte så nöjd. Jag tycker att det är mycket tråkigt att sköta sysslorna på gården, det är alldeles för enkelspårigt och enformigt för mig. Jag tror inte att min bror trivs heller men han envisas med att stanna kvar här.

7.Vad är det roligaste du vet?

Det roligaste jag vet är att träna på min magi, mina krafter växer sig starkare för var dag som går. Jag tycker också mycket om att träna på min pricksäkerhet och snabbhet med pilbågen och att träna på svärfäktningen är också mycket kul. Att rida i full galopp över ängarna och genom skogen är också bland det bästa jag vet, ingenting ger mig sån frihetskänsla som det.

8. vad är det värsta du har varit med om?

Folket i våran lilla by har förbjutits att korsa bäcken som rinner genom skogen, vad som ligger på andra sidan är det ingen som vet (tror jag i alla fall) men straffet för att korsa bäcken är 20 piskrapp och en natt i arrest, jag har blivit tagen på bar gärning två gånger när jag försökte korsa den och det var inte kul men det värsta var min brors reaktion. Första gången fick jag bara en rejäl utskällning men andra gången var han vansinnig, han vägrade att prata med mig på flera dagar, det var hemskt.

Jag har ett stort ärr längs hela sidan, jag har inget minne av var jag har fått det ifrån (och min bror vill inte prata om det) men jag antar att det måste ha varit hemskt.

9. Hur ser din bekantskapskrets ut? familj? Vänner? Har du någon "älskling?"

Den enda familj jag har är min äldre bror Taraneeko, han är 1134 år äldre än mig och har alltid tagit hand om mig. Mina föräldrar kommer jag inte ihåg någonting om och så fort jag frågar om det blir Taraneeko tyst och hemilghetsfull, han verkar nästan arg. Jag tror inte att han någonsin kommer berätta varifrån vi kommer ursprungligen och vilka våra föräldrar är och vad som har hänt med dem. Jag har inte många vänner, alla i den här byn är alldeles för tråkiga men Tzerenai (en jämnårig kille som bor mitt i byn) är min absolut bästa vän. Han vet allt om mig (eller åtminstone så mycket som jag har kunnat berätta) och han följer alltid med mig när jag rider ut i skogen, vi har en hel del gemensamt, han vet inte heller riktigt var han kommer ifrån eller vilka hans riktiga föräldrar är (han bor hos fosterföräldrar) och vi har samma drömmar och visioner.

10. Vad är du rädd för och varför?

Jag är rädd för att förlora de enda människor som står mig nära; Taraneeko och Tzerenai, utan dem skulle jag inte vara mycket för världen. Och jag är rädd att jag ska få reda på saker om mitt förflutna som skulle vara bättre om de förblev ett mysterium. Jag vill gärna veta vem jag är och vilka mina föräldrar är men ibland undrar jag verkligen varför Taraneeko håller det hemligt, kanske för att skydda mig?

11. Hur vill du att din framtid skall se ut?

Jag vet bara att jag vill ta mig härifrån, jag vet inte var eller hur men någon dag ska jag lämna den här tråkiga byn tillsammans med Tzerenai (jag hoppas att Taraneeko vill följa med). Jag hoppas också att alla frågetecken är utsuddade och att jag vet mer om mitt förflutna. Självklart ska jag fortsätta utveckla mina magiska krafter och särdigheter i strid, jag tror att jag har stora chanser att bli en stor krigare och en ännu större magiker.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
TerriZue
2008-06-26 00:08
#14

Jag måste bara säga att jag tyckte att det här var en väldigt rolig grej! :) Super! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

loreena
2008-06-29 17:23
#15

#14 Tack Glad Jag tycker det är väldigt intresant att läsa också! Det finns så mycket kreativitet och fantasi hos er! Jag skulle jättegärna läsa boken om Nimue.

TerriZue
2008-06-29 19:16
#16

#15 hehe tack så mycket! Det tar jag som en komplimang! :) Jag skulle faktiskt vilja skriva en bok om en sådan karaktär men har ingen sådan på gång än… Däremot är Nimue redan en karaktär i en av mina påbörjade böcker men där har hon en helt annan historia. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

loreena
2008-09-02 22:58
#17

Puttar upp igen. Kankse det finns några fler spännande berättelser!

Upp till toppen
Annons: