Annons:
Etikett08-litteratur-författare
Läst 1665 ggr
Tavar
1/30/09, 8:04 PM

Katharine Kerr

Hej!

Hoppas någon vet var man kan få tag i Katharine Kerr's första bok Silverdolken. Vill ha den på svenska men då den inte verkar tryckas längre har jag inte lyckats hitta den…

Vet du någon som säljer den eller andra böcker från henne på svenska så svara gärna :)

Tack! // Nina

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
Effie
1/30/09, 10:13 PM
#1

Pröva att söka på

www.bokborsen.se

www.boknatet.com

www.antikvariat.net

Där brukar man kunna hitta gamla böcker. (och ja, jag har kollat; den finns)


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Tavar
1/30/09, 10:57 PM
#2

# 1 Tack så mycket :) ska genast kolla!

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Aviendha
3/22/09, 1:31 AM
#3

Jag har aldeles nyss läst ut den, och jag är helfrälst! En bekant lånade ut den bara sådär ändå, så jag hade väl tur då ;) Du har inget välsorterat bibliotek? Men du kanske är ute efter att ställa den på hyllan ;)

Tavar
3/22/09, 4:26 PM
#4

#3 De har alla på biblioteken här, så är bara att boka den så kommer den till närmaste bibliotek på några dagar ^^ men är ju inte samma som att ha den själv och kunna bläddra i den lite på kvällen :P

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Aviendha
3/23/09, 12:07 AM
#5

Haha, nej det är ju sant ;)

tirpen
3/24/09, 11:07 PM
#6

Det är någon som precis försöker sälja den på Tradera.

http://www.tradera.com/Katherine-Kerr-Silverdolken-auktion_88074410

Budet är på 10 spänn, slutar 31 mars.

Det kanske kan vara något?

Annons:
Tavar
3/24/09, 11:18 PM
#7

#6 Oh!! O.O ska tala om det för min pojkvän, han är medlem där. Tack så mycket för hjälpen ^^

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

tirpen
3/24/09, 11:50 PM
#8

#7 Varsågod. Hoppas ni vinner auktionen. Glad

Tavar
3/24/09, 11:53 PM
#9

#8 Hoppas på det ^^ det är min älsklingsbok så vill gärna ha den :P

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/26/09, 8:10 PM
#10

Det tog mig många år att läsa alla delarna eftersom jag lånade dem på biblioteket i omgångar och det var svårt att få tag i allad elarna i följd. En mkt bra serie!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/26/09, 8:55 PM
#11

#10 Vad tråkigt att det tog sådan tid :/ Jag vart så uppslukad att jag bokade nästa bok när jag fick tag på den innan :P Gillar biblioteken här, är flera som gått ihopp så de är lättare att få tag på böcker som finns i dom. Inte precis så man ser fram i mot 30min bussresa för att ens se om boken finns inne, skulle varit så annars -_-''

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/26/09, 8:57 PM
#12

Tyvärr är "mitt" bibliotek inte så stort att de har såvärst mycket fantasy-böcker Obestämd. Detta leder till att det är stor efterfrågan på de få som finns.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/26/09, 9:20 PM
#13

Förstår det… Vart är det du bor?

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
Tussebus
3/26/09, 9:42 PM
#14

Danderyd, Stockholm

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/27/09, 11:11 AM
#15

Okey, vet inte riktigt hur bilbioteken fungerar där :/ är nästan aldrig på den sidan stan ens -_-''

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/27/09, 6:40 PM
#16

Det är större i Sollentuna. Där hade de tom fantasyböcker på engelska. Här e hyllan liten samt trängs med ungdomsböcker som inte ens e fantasy Rynkar på näsan

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/27/09, 6:42 PM
#17

#16 Fy :/ jag som tycker vi har litet utbud… De har en egen hylla men den är inte så stor… Provat att åka in till stan o tittat där?

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/27/09, 7:17 PM
#18

Nä, d e för långt Skäms D e så jobbigt att ta sig dit på nå vis. Så bökigt. Fast jag har tänkt tanken några gånger…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/27/09, 7:18 PM
#19

mjo :/ ska jag till stadsbiblioteket tex tar det mig 45 min så förstår hur de är…

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/27/09, 7:23 PM
#20

Jag vill inte åka så långt för att låna böcker för jag läser ut dem så fort och då måste jag åka hela vägen dit igen… Det tar mig iofs bara ca 30min att ta mig dit, men ändå…

Var bor du?

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Annons:
Tavar
3/27/09, 7:32 PM
#21

bor ute i botkyrka :P Men förstår hur du menar, jag orkar knappt gå 20 min till biblioteket här ^^

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Tussebus
3/27/09, 7:35 PM
#22

Samma här! Det tar mig typ 20 min att cykla upp t Mörby från jobbet men det är ändå jobbigt….

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tavar
3/28/09, 1:15 AM
#23

Förstår det ^^ O i det här vädret har man inte motivation till något känns det som ^^

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Upp till toppen
Annons: