Annons:
Etikett08-litteratur-författare
Läst 1101 ggr
cillaw
2009-05-11 13:49

Charlaine Harris

Är det någon som vet när Charlaine Harris  andra bok kommer på svenska?  Och Vad kommer den att heta?  

 Ibland är det så tråkigt att vänta på de sveska versionerna särskilt när ens engelska är så usel så man inte ens vågar läsa ett ord på  det främmande språket ;)

Annons:
cillaw
2009-05-19 12:13
#1

Ingen som vet? Gråter

Frida
2009-05-20 11:28
#2

Jag vet inte vilken bok du menar, försökte luska ut vilken det kunde vara men gav upp rätt snabbt när jag insåg att hon har skrivit en hel del serier. Vad heter boken på engelska, vilken serie ingår den i?

Du ska inte vara rädd för att försöka läsa på engelska. Börja med något lätt, gärna barnböcker (Harry Potter är mycket lättläst som exempel om du inte vill gå in på "riktiga" barnböcker), så ska du se att det kommer bli bättre. För man blir inte bättre om man inte övar och alla har vi någon gång börjat från noll. Det kanske är tråkigt att behöva lägga ner lite jobb men tänk bara den dag då du slipper vänta i evigheters evigheter bara för att det går segt för förlagen att översätta böckerna du vill läsa Glad Sen finns det så mycket bra litteratur som inte översätts alls så det blir en ny värld för dig.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

jimnics67
2009-07-05 15:13
#3

Andra boken i dead serien heter living dead in dallas 
Det finns många bra ungdomsböker om du inte vill läsa barnböcker
lj smith har många bra böcker min favoritförfattare finns inte ens på svenska så hade jag inte vart modig nog att börja läsa engelska som inte är så väldigt svårt faktiskt ! kolla in christine feehan  hoppas att du vågar ta steget ut i den stora världen mvh mia

Upp till toppen
Annons: