Annons:
Etikett12-varelser
Läst 2548 ggr
[magic13m]
9/2/09, 6:30 PM

Loch Ness odjuret fotat på google earth!

är det Loch Ness Odjuret man ser HÄR?

Jag hoppas det. Vill tro att Loch Ness odjuret finns. n_n

Annons:
Vippelicious
9/2/09, 7:40 PM
#1

Jag tror också att det finns!

Medarbetare på fantasy.ifokus

 

Frida
9/2/09, 7:46 PM
#2

Tja, om det där är Nessie har hon lagt på sig en del för att få en sådan bakdel! Vad är egentligen fram och bak på den där bilden?

Jag vill tro på att Nessie finn,s lika mycket som jag vill tro på vårt egna Storsjöodjur. Men jag är en sån där jobbig typ som kräver bevis innan jag tror på något fullt ut.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

WildSpirit
9/2/09, 8:50 PM
#3

Jag tror inte att det är Nessie på bilden, men jag tror/hoppas att hon finns…

MaalinF
9/2/09, 11:19 PM
#4

Märkligt form men det är väl ingen som vet hur hon egentligen ser ut. Ser ut som en bläckfisk på bilden :P


 

 

Skogselva
9/4/09, 10:25 PM
#5

The Kraken?

Nej, ska inte vara tyken, vet inte om jag tror på Nessie, men ser på saker så här: man kan INTE förneka ngt man aldrig har sett, jag har träffat jultomten och förnekar honom, så motsägelsefullt som det kan bli, jag vet. Jag är dock helt och hållet allvarlig, på heders ord, om än lite väl förvirrad av min egen syn på världen, så menar jag allvar, för hur vet man att ngt inte finns om man aldrig har sett det?

Det är iaf spännande när det kommer foton på saker som sägs vara fantasidjur, är vad jag vill ha fram av det här filosofiska dravlet, det är definitivt ett spännande kort även om det inte skulle vara Nessie. (Säger varken det ena eller det andra, dock. Har aldrig sett Nessie och förnekar alltså inte dess existens.)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Sehvrin
9/6/09, 10:23 AM
#6

Just denna bilden tror jag är en båt, då min syster har sett en liknande bild just på en båt (tror att "tentaklerna" är svallvågor från båten).

Men jag ger inte upp hoppet om att Nessie finns för den saken ändå ^^

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
mackeNR1
9/6/09, 10:53 AM
#7

Hoppas nessie finns :P

Upp till toppen
Annons: