Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 2931 ggr
Olivia-hamster
8/9/10, 11:25 PM

Harry Potter.ifokus?

-Jag visste inte vart jag skulle sätta tråden så jag satte den här :I- 

Jag märkte för ett tag sen att det fanns en Twilight sajt här, men sedan att det inte fanns nån Harry Potter!

Jag blev ganska besviken, med tanke på att en av sakerna jag lever för och älskar är just HP :c 

Jag tycker iallafall att det borde finnas en Harry Potter sajt, Speciellt eftersom det finns en Twilight.

Annons:
Frida
8/10/10, 2:58 PM
#1

Du får föreslå en sådan sajt, om du nu inte är över 18 och kan starta den själv. Annars är du mer än välkommen att diskutera Harry Potter här på Fantasy iFokus. Glad

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Denna kommentar har tagits bort.
lillaisa
8/14/10, 12:20 AM
#3

Det har jag också tänkt på flera gånger. Synd att man är under 18Obestämd

/IsaGlad

Nesslan
8/15/10, 10:36 PM
#4

Det hade varit trevligt med en sådan sajt, den hade jag besökt Glad

Men som sagt så kan man diskutera HP här också!

moondancer
8/16/10, 4:25 PM
#5

Jag har verkligen inte tid att starta en sådan sida, annars hade det nog varit något jag skulle kunna tänka mig göra

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

PawsOnPaws
8/18/10, 5:37 PM
#6

BRA IDÉ!! :D

Nejmen :c  jag är f.d Olivia-hamster :P

Önskar verkligen att man var 18 så man kunde göra nåt åt det :P

Annons:
[wylga]
8/18/10, 6:45 PM
#7

Om ett par månader fyller jag 18 så om ingen har startat en HP-sida innan dess ska jag bannemig skapa en då. Oskyldig Det behövs, sannerligen.

lillaisa
8/18/10, 9:34 PM
#8

#7 Vad kul! Och grattis i förskottSkrattande

/IsaGlad

moondancer
8/18/10, 9:51 PM
#9

#7 Kolla med ifokus-killarna. Dom kanske gör ett undantag för dig eftersom det är så nära inpå din födelsedag *nickar*

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

PawsOnPaws
8/18/10, 10:20 PM
#10

#7  ÅHFAN, rätta takter, det OwO

Ja, det behövs sannerligen :)

[wylga]
8/20/10, 11:29 PM
#11

#7 Tack för stödet! Men isåfall måste ni hjälpa mig att ta hand om det. :>

lillaisa
8/21/10, 1:57 AM
#12

#11 Ofc :D

/IsaGlad

PawsOnPaws
8/21/10, 4:28 PM
#13

#11  YES SIR!

Annons:
[wylga]
10/24/10, 11:09 PM
#14

*Drar upp en gammal men icke bortglömd tråd*

Ahhh, det behövs ju verkligen ett forum nu när det är så himla nära slutet och allt! Tyvärr tror jag inte att jag har tiden som behövs för att ansvara för ett helt forum och hålla det i gott skick. :'<

Finns det någon som har tid och lust att skapa ett Harry Potter i Fokus där vi vilsna själar kan prata av oss?

Peppe
10/25/10, 12:28 PM
#15

jag kan vara Medarbetare! hatar att skriva långa texter = artiklar, så känner inte att jag är rätt person att vara Sajtvärd och hålla igång sajten. men jag bidrar gärna på andra sätt i form av ett levande HP-lexikon och antagligen innehavare av rekordet att ha läst böckerna flest gånger Flört

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[wylga]
10/25/10, 8:04 PM
#16

Jo, jag känner ungefär likadant. Har dock egentligen ingenting emot att skriva artiklar, men skolan hetsar något enormt just nu så i nuläget är artikelskrivande inget jag kan ta mig tid till, även om de handlar om Harry Potter. ^-^'

Elenien
10/27/10, 6:13 PM
#17

#15

tveksamt om det inte är jag som har läst HP flest gånger ? *ironisk* men det vore jättebra med en sån sajt :)

Peppe
10/28/10, 1:06 PM
#18

#17 Try me! Flört

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Upp till toppen
Annons: