Annons:
Etikett13-övrig-fantasy
Läst 1845 ggr
bokis
9/8/10, 9:34 PM

Skulle du lämna ditt barn hos en orch?

Skulle du lämna ditt barn hos en orch?

Annons:
Frida
9/9/10, 12:00 AM
#1

Haha, finns det inga orcher i Göteborg med omnejd som jag kan lämna framtida barn hos?! Skrattande Hur kul som helst!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Skogselva
9/9/10, 9:57 PM
#2

Haha varför inte? Sådan mor sådant barn säger man ju… jag är inte elak, jag bara busig på ett charmigt skadeglatt sätt. Oskyldig 

Dessa hypotetiska ungarna skulle ha imp-DNA. (Imp är en slags demon, som gärna ställer till med rackartyg.)

Allvarligt talat så är jag osäker på om artikeln är ett skämt, eller om den är seriös?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Salish
9/13/10, 11:34 PM
#3

Svenskbladet skriver ju bara skämtartiklar.

Roligt i alla fall. x)

Skogselva
9/15/10, 12:14 AM
#4

Jag har faktiskt aldrig hört talas om Svenskbladet förrän nu, så det är knappast något jag kunde veta. Men nog anade jag att den inte var seriös.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

bokis
9/16/10, 6:25 PM
#5

När jag först hittade den här artikeln så blev jag först lite förvirrad och undrade nästan om det var ett skämt eller inte. Den är riktigt rolig!Skrattande

Upp till toppen
Annons: