Annons:
Etikett02-film-serier
Läst 2199 ggr
Frida
11/17/10, 3:21 PM

Harry Potter and the Deathly Hallows

Idag har första delen av den sista Harry Potterboken  premiär på bio! Jag ska gå och se den om bara några timmar med min lillasyster och var ju bara tvungen att titta lite på trailern först. Vilka förhoppningar jag har på denna film! (Trailern hittar du här.)

Någon mer som ska se den idag eller som kanske redan har sett den eftersom det nyss börjat en del föreställningar med filmen (i alla fall här i Göteborg)?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
bokis
11/17/10, 7:45 PM
#1

Jag tänker se den! Men inte på premiären dock. Jag har också höga förhoppningar på den, hoppas man inte blir besviken.

Dacke123
11/17/10, 10:08 PM
#2

Jag har sätt den och kan säga att det är den överlägset bästa hp filmen hitills iaf :)

[wylga]
11/18/10, 8:57 AM
#3

Håller med #2. Den håller samma standard som förra filmen, vilket jag tycker är en bra standard för dessa filmer. :>

Den slutade dock alldeles för tvärt, nu vill man ju nästan inget hellre än se den sista sista filmen när den kommer ut (om vad är det? sju månader?) fastän man redan vet vad som händer…

AnnaMoonshadow
11/18/10, 12:50 PM
#4

jag håller med de ovan. Filmen var en sjukt bra tappning på boken och överlag bästa filmen. Om nästa del håller samma standard så kommer det bli ett helt fantastiskt slut!

Håller också med #3 att man inte vill annat än se sista delen nu, även om man redan vet vad som komma skall.

Däremot tyckte jag inte att det blev ett för tvärt slut, de måste ju dela någonstans och där de delade nu såg de i alla fall till att det blev en litet kulmen av händelser precis som i en vanlig film. Sen att de slängde in en cliffhanger var ju nästan självklart när det trots allt är del ett av två.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Emma--]
11/18/10, 1:26 PM
#5

Jag ska se den så fort som möjligt. Jag har höga förväntningar trots att jag tycker att dom flesta filmerna inte har varit särskilt bra.

Zakaraa
11/19/10, 4:11 PM
#6

Jag ska snart ge mig av till stan för att se 18.00 visningen här i Gävle :)
Ska bli spännande att se hur effekterna är :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
[Gretchi]
11/19/10, 11:39 PM
#7

Såg den idag, grymt bra måste jag säga! :) Spännande, rolig, lite sorglig & stämde mycket bra överens med boken! Mest detaljer som ändrats men inget jag störde mig på iallafall. Väldig tur det är två delar, hade ju aldrig gått få plats med allt i bara en.

Tyckte slutet va på ett bra ställe, bara kul när man verkligen vill se nästa del på en gång. Bara stå ut många månader nu då innan det är dags… ;)

Crest
11/20/10, 12:05 AM
#8

Ska se den imorgon kl 17.30 på Bergakungen (:
Hade egentligen velat se i onsdags, men fanns bara dåliga platser kvar, men lyckades få bästa platserna längst bak precis i mitten i sal 1 (största salen) :D

Zakaraa
11/20/10, 12:18 AM
#9

Den var mycket bra, bättre än jag trodde och effekterna levde upp till mina förväntningar så jag är mycket nöjd med denna film.

De valde en bra scen att sluta på så det är också ett väldigt stort +

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

bokis
11/22/10, 9:24 PM
#10

Jag har nu sett den och jag blev inte besviken! Den var riktigt bra helt enkelt.

Author7
11/24/10, 12:06 PM
#11

Har sett den :) Den är riktigt bra! vill så gärna se den igen eller se nästa del!

Medarbetare för Days of our lives

lillaisa
11/26/10, 7:34 PM
#12

Såg den förra veckan och den levde upp till förväntningarna kan jag säga! Skrattade och grät om vartannat, dock störde jag mig lite på att det inte följde boken exakt, men så är det ju alltidFlörtsynd att det är så lång tid kvar till nästa.

/IsaGlad

Nesslan
11/30/10, 6:06 PM
#13

Såg den på söndagen efter preimären. Är nöjd med den, det finns en del i boken som jag gärna skulle velat ha sett men så är det ju nästan alltid. En skön scen är när de dricker polyjuicen och man får se Harry i Fleurs kläder osv ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: